Ελλάδα

Το Survivor στην κορυφή του Top 10 της σεζόν

Το Survivor στην κορυφή του Top 10 της σεζόν
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Μια ακόμη  τηλεοπτική σεζόν πέρασε στην ιστορία. Όμως στην έναρξη της κανένας δεν μπορούσε να προβλέψει πως θα εξελισσόταν και θα ολοκληρωνόταν.

Ουδείς μπορούσε να φανταστεί για παράδειγμα ότι το ξεχασμένο τηλεριάλιτι επιβίωσης Survivor-το είχε λανσάρει πρώτο το Mega, στο μακρινό 2003- με τροποποιημένο σκεπτικό απο την Acun Medya που μεταδόθηκε από τον Σκάι θα σάρωνε τις τηλεθεάσεις όπως ο λίβας τα σπαρτά.

Ίσως ήταν η πιο δύσκολη και άχαρη χρονιά, ως τώρα, για τους τηλεοπτικούς σταθμούς που είχαν δοκιμαστεί σκληρά τα τουλάχιστον δύο προηγούμενα χρόνια από την οικονομική κρίση.

Η επιλογή της κυβέρνησης να διενεργήσει αδειοδοτικό διαγωνισμό- που κατέληξε σε φιάσκο- στο τέλος του περασμένου καλοκαιριού, πέτυχε απλώς να προκαλέσει ισχυρούς κλυδωνισμούς στην τηλεοπτική αγορά.

Σκεφτείτε ότι υπο φυσιολογικές συνθήκες τα κανάλια αρχίζουν σχεδιασμούς και κλείνουν συμφωνίες περίπου από τις αρχές κάθε χρόνου και έχουν οριστικοποιήσει τα προγράμματα τους σε μεγάλο ποσοστό σχεδόν στα μισά (το αργότερο αρχές Ιουλίου).

Φέτος όμως όλα βρέθηκαν στον αέρα όταν η Κυβέρνηση αποφάσισε να διενεργήσει διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες τέλος Αυγούστου. Παραμονές δηλαδή έναρξης της σεζόν 2016-2017.

Τα κανάλια με μεγάλη διστακτικότητα προχώρησαν σε κατάρτιση προγραμμάτων, ενώ συμφωνίες είτε δεν ευωδώθηκαν ή ακυρώθηκαν και «κλεισμένα» πρότζεκτς αποδεσμεύτηκαν.

Κάπως έτσι το Survivor κατέληξε στον Σκάι αφού πρώτα το είχε «χτυπήσει» ο Antenna, μια συμφωνία που τελικά δεν έγινε, τα δικαιώματα απέκτησε το Star αλλά τελικά τα άφησε και εν τέλει το τηλεριάλιτι επιβίωσης αγοράστηκε από το κανάλι του Ν. Φαλήρου. Μια εκπομπή που μοιάζει σαν χήνα με χρυσά αυγά. Είχε υψηλές αποδόσεις τηλεθέασης και μεγάλη και ακριβή διαφημιστική απορρόφηση.

Διόλου τυχαία βρίσκεται στην πρώτη θέση της κατάταξης των εκπομπών με τις καλύτερες τηλεθεαματικότητες. Συγκεκριμένα το επεισόδιο με το πάρτι μεταξύ «Μαχητών»- «Διασήμων» που σηματοδότησε και την συνύπαρξη των δύο ομάδων σε κοινή παραλία σημείωσε τηλεθέαση 23,6%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε  2.449.000 τηλεθεατές, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen Audience Measurement για την τηλεοπτική σεζόν (1 Σεπτεμβρίου 2016 – 21 Ιουλίου 2017).

Αναλυτικά το Top 10 της σεζόν

Τίτλος                 Σταθμός       Ημερ/νια     Τηλ/ση (μ.ο.)    Τηλεθεατές

Survivor              Σκάι              24/4                23,6%             2.449.000

Γιουροβίζον        ΕΡΤ1             13/5               17,5%              1.814.000

(62ος τελικός)

Βέλγιο- Ελλάδα   Σκαι             25/3                 17,3%         1.800.000

(β΄ ημιχ. προκριματικά Μουντιάλ)

Ελλάδα- Βοσνία   Σκαι            13/11               16,7%               1.733.000

(β’ ημιχ. προκριματικά Μουντιάλ)

«Της Κακομοίρας» Antenna    18/3                 16,3%              1.692.000

(ελλ. Ταινία)

Rising Stars (duels)  Antenna    29/1                15,9%             1.655.000

The Voice of Greece  Σκαι        11/1                15,5%             1.606.000

Βοσνία- Ελλάδα        Σκαι           9/6                 15,3%            1.568.000

Rising Star                 Antenna     15/1               15,1%            1.568.000

Γιουβέντους- Ρεαλ    ΕΡΤ1          3/6                 14,9%             1.546.000

(τελικος Ch.L. β’ ημιχ.)

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X