Οικονομία

H ισχυροποίηση της NIVEA στους στόχους της Beiersdorf

H ισχυροποίηση της NIVEA στους στόχους της Beiersdorf
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

H συνεχής ανάπτυξη των πωλήσεων και η διατήρηση της κερδοφορίας, η ισχυροποίηση της μάρκας NIVEA καθώς και η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου με καινοτόμα προϊόντα στην αγορά, αποτελούν βασικό στόχο της διοίκησης της Beiersdorf Hellas για τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Country Manager (επικεφαλής Ελλάδας)της εταιρείας Θεόδωρος Πουλόπουλος, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους.
Όπως αναφέρθηκε η Beiersdorf Hellas το 2016, σημείωσε αύξηση στις πωλήσεις, παρά το δύσκολο οικονομικό πλαίσιο στο οποίο δραστηριοποιείται. Σημειώνεται ότι η αγορά που δραστηριοποιείται η εταιρεία στο εννεάμηνο του 2017 παρουσιάζει πτώση 3,5-4% (μη συμπεριλαμβανομένου του φαρμακείου).
Συγκεκριμένα, ο συνολικός κύκλος εργασιών ανήλθε στα 43,3 εκατ. ευρώ από 43,1 εκατ. ευρώ το 2015, αυξημένος κατά 0,4%. Τα κέρδη προ τόκων και φόρων ανήλθαν στα 4,9 εκατ. ευρώ από 5,1 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 4,4%. Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν στα 3,2 εκατ. ευρώ από 3,4 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 6,4%. Το περιθώριο κέρδους προ τόκων και φόρων μειώθηκε κατά 4,8% ενώ το περιθώριο κέρδους μετά φόρων μειώθηκε κατά 6,8%.
Σημειώνεται ότι ποσοστό 82% των πωλήσεων της εταιρείας το 2016 προήλθε από την εγχώρια αγορά και συγκεκριμένα από το κανάλι ευρείας διανομής (70%) και το κανάλι φαρμακείου (12%), ενώ ποσοστό 18% των πωλήσεων προήλθε από τις εξαγωγές (Ισραήλ 10%, Κύπρος 6% και άλλες χώρες 2%).
Ως μια από τις 150 θυγατρικές της εταιρίας καλλυντικών Beiersdorf AG, η Beiersdorf Hellas η οποία απασχολεί περί τους 89 εργαζόμενους, κατάφερε να πετύχει την ανάπτυξη των πωλήσεων και τη διατήρηση της κερδοφορίας, ισχυροποιώντας περαιτέρω τη μάρκα NIVEA με νέα λανσαρίσματα.
«Η χρονιά που πέρασε ήταν μια πολύ καλή χρονιά για την Beiersdorf Hellas και τους ανθρώπους της» ανέφερε ο κ. Πουλόπουλος. Όπως τόνισε, παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η χώρα, η εταιρεία πέτυχε αύξηση πωλήσεων ενδυναμώνοντας περαιτέρω τη θέση της στην αγορά, κατέκτησε τη δεύτερη κορυφαία θέση στη λίστα Best Workplaces και ενίσχυσε σημαντικά την κοινωνική μας δράση. «Ο θετικός απολογισμός του 2016 αλλά και η πρώτη εικόνα του 2017 μας δημιουργούν αισιοδοξία για το μέλλον, θέτοντας τον πήχη ακόμα πιο ψηλά, στοχεύοντας στη διατήρηση της πρώτης θέσης και περαιτέρω αύξηση του μεριδίου μας. Η καινοτομία και η επένδυση σε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, που ανοίγουν νέες κατηγορίες στην αγορά, θα παραμείνουν βασικές μας προτεραιότητες και με όχημα την ιστορία αλλά και την προϊόντική μας υπεροχή θα σηματοδοτήσουν τη στρατηγική μας για τα επόμενα έτη» ανέφερε ο κ. Πουλόπουλος.
Η εταιρεία καλλυντικών Beiersdorf AG είναι πάροχος προϊόντων για τη φροντίδα του δέρματος. Η εταιρεία εδρεύει στο Αμβούργο, έχει πάνω από 17.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο και είναι εισηγμένη στο DAX. Το οικονομικό έτος 2016 η Beiersdorf σημείωσε πωλήσεις ύψους 6,7 δισ. ευρώ.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X