Οικονομία

Ποσά που “ζαλίζουν”! Τόσα δισεκατομμύρια θα επενδύσει κάθε μάρκα στην ηλεκτροκίνηση!

Ποσά που “ζαλίζουν”! Τόσα δισεκατομμύρια θα επενδύσει κάθε μάρκα στην ηλεκτροκίνηση!
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Είναι πια κάτι σαν κοινή παραδοχή πως το μέλλον ανήκει στην ηλεκτροκίνηση. Κάτι που επιβεβαιώνει με τον πιο “εκκωφαντικό” τρόπο και το παράδειγμα της Tesla. Η οποία εμφανίστηκε από το… πουθενά και έπιασε στην κυριολεξία στον ύπνο τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες!

Αντεπίθεση και από τους υπόλοιπους για την ηλεκτροκίνηση!

Οι τελευταίες αντεπιτίθενται με όλα τα όπλα τους και μέχρι το 2022 θα επενδύσουν δισεκατομμύρια ευρώ με στόχο το λανσάρισμα δεκάδων νέων ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Ας δούμε πόσα χρήματα σκοπεύει να δώσει καθένας από τους σημαντικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων, προκειμένου να είναι ανταγωνιστικός στην μαζική ηλεκτροκίνηση.

Renault – Nissan – Mitsubishi

H συμμαχία των τριών εταιρειών δημοσιοποίησε τον Οκτώβριο του 2017 το νέο πενταετές πλάνο της, σύμφωνα με το οποίο θα παρουσιάσει έως το 2022 δώδεκα νέα, αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην αγορά. Μόνον η Renault θα επενδύσει περίπου 18 δις ευρώ έως το 2022 για έρευνα και εξέλιξη στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, ενώ είναι άγνωστα τα αντίστοιχα ποσά των άλλων δύο εταίρων του ομίλου.

72 κρισιμότατες ημέρες για τις ελληνικές τράπεζες

Volkswagen

H γερμανική εταιρεία έχει θέσει ως στόχο να αναδειχθεί έως το 2025 σε Νούμερο Ένα μάρκα ηλεκτροκίνητων οχημάτων παγκοσμίως. Μάλιστα το Ελεγκτικό Συμβούλιο της VW ενέκρινε γι αυτόν τον σκοπό κονδύλια άνω των 34 δις ευρώ έως το 2022, τα οποία προορίζονται για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, της ψηφιοποίησης των αυτοκινήτων της και της προώθησης των ρομποτικών τεχνολογιών. Ένα ξεχωριστό κονδύλι 10 δις ευρώ προβλέπεται εξάλλου για την εξέλιξη ηλεκτρικών οχημάτων για την αγορά της Κίνας, ενώ η VW σκοπεύει να λανσάρει έως 2025 σαράντα μοντέλα τέτοιας τεχνολογίας.

Τοyota

Η ιαπωνική μάρκα είναι πρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία, ενώ σχεδιάζει να λανσάρει έως τις αρχές της επόμενης δεκαετίας 10 ηλεκτροκίνητα οχήματα. Παράλληλα ανακοίνωσε, ότι θα επενδύσει έως το 2030 περίπου 13 δις δολάρια μόνον για την εξέλιξη και την παραγωγή μπαταριών με ειδικές προδιαγραφές για υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ford

Η μάρκα από το Μίσιγκαν των ΗΠΑ φιλοδοξεί να λανσάρει μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια 40 μοντέλα με ηλεκτροκινητήρα, τα 16 από τα οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Γι αυτόν τον σκοπό προβλέπει έως το 2022 κονδύλια 11 δις δολάρια για την εξέλιξη και την κατασκευή ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Peugeot, Citroen, Opel

Ο γαλλικός όμιλος επιδιώκει να ηλεκτρίσει έως το 2025 όλη τη γκάμα του και θα λανσάρει 40 μοντέλα τέτοιας τεχνολογίας, ωστόσο δεν αποκαλύπτει το ύψος των επενδύσεών του. Η Opel θα προσφέρει έως το 2020 το Corsa και ως ηλεκτρικό, όπως επίσης το SUV Grandland X με υβριδικό σύστημα κίνησης. Επίσης, όλες οι σειρές μοντέλων της Opel θα έχουν αποκτήσει έως το 2024 και εκδόσεις με ηλεκτροκινητήρες.

Daimler

Η εταιρεία από τη Στουτγάρδη έχει επιταχύνει τα σχέδιά της σχετικά με την ηλεκτροκίνηση και την υβριδική τεχνολογία. Έως το 2022 θα επενδύσει πάνω από 10 δις ευρώ σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα της νέας, θυγατρικής της μάρκας EQ, ενώ από το 2022 και μετά θα προσφέρει για όλα τα μοντέλα της γκάμας της και υβριδικές εκδοχές. Αυτό προβλεπόταν να έχει ολοκληρωθεί το 2025, ωστόσο τα πλάνα άλλαξαν και θα πραγματοποιηθεί τρία χρόνια νωρίτερα.

Έφυγαν… τρέχοντας από τον ΑΔΜΗΕ! Εθελουσία με 35.000 ευρώ μπόνους!

ΒΜW

Αρχικά θα λανσαριστούν ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του MINI και της BMW X3. Εως το 2021 θα έχει διαμορφώσει η BMW όλες τις μονάδες παραγωγής της κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να μπορούν να κατασκευάζουν μαζικά και ηλεκτρικά οχήματα δίπλα στα μοντέλα συμβατικής τεχνολογίας. Η βαυαρική μάρκα διαμόρφωσε στα 7 δις ευρώ τον εφετινό προϋπολογισμό της για την εξέλιξη ηλεκτροκίνητων μοντέλων, κάτι που ισοδυναμεί με αύξηση 1,5 δις ευρώ σε σχέση με τα αρχικά της πλάνα.

Ηyundai – Kia

Oι Κορεάτες μπήκαν στην κατηγορία των ηλεκτρικών και των Plug-in υβριδικών μοντέλων με το Ioniq. Η Hyundai έχει ανακοινώσει, ότι θα επενδύσει την επόμενη πενταετία γύρω στα 18 δις ευρώ για την εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων και για την έρευνα στους τομείς της αυτόνομης οδήγησης και της τεχνητής νοημοσύνης.

Fiat-Chrysler

O πρόεδρος του ιταλοαμερικανικού ομίλου, Σέρτζιο Μαρκιόνε, αρέσκεται σε παιχνίδια αριθμών, όμως στην περίπτωση της ηλεκτροκίνησης ακολουθεί διαφορετική πολιτική. Έτσι διαβεβαίωσε μεν στο πλαίσιο της Έκθεσης του Ντιτρόιτ, ότι η FCA θα προσφέρει στο μέλλον ηλεκτροκίνητα μοντέλα, υποστήριξε όμως ότι δεν θα είχε νόημα να ανακοινώσει από τώρα τον συγκεκριμένο αριθμό τους. Ωστόσο δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο, να δούμε τα επόμενα χρόνια μία αμιγώς ηλεκτρική Ferrari.

General Motors

To Chevrolet Bolt είναι 100% ηλεκτροκίνητο, παρουσιάστηκε το 2017 και θα αποκτήσει σύντομα πολλά αδελφάκια, καθώς η GM σχεδιάζει να λανσάρει έως το 2023 είκοσι νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα είτε με μπαταρίες είτε με κυψέλες υδρογόνου. Τα περισσότερα από αυτά θα χρησιμοποιούν μία νέα πλατφόρμα, εξελιγμένη ειδικά για ηλεκτροκίνητα οχήματα, ενώ θα δοθεί έμφαση στην κινέζικη αγορά, όπου θα λανσάρει η GM σε τρία χρόνια 10 διαφορετικά ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X