Χωρίς Κατηγορία

Προώθηση επιλεγμένων ελληνικών καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών στην ασιατική αγορά

Προώθηση επιλεγμένων ελληνικών καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών στην ασιατική αγορά
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Eνδιαφέρον εκδήλωσαν εισαγωγείς και διανομείς της ασιατικής αγοράς, για τα ελληνικά ποιοτικά προϊόντα, κατά τη διάρκεια των επαφών που είχε σε μεγάλες πόλεις της Ασίας η επιχειρηματική αποστολή που διοργανώθηκε τον Σεπτέμβριο από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο σε συνεργασία με το Ελληνο-Ασιατικό Επιχειρηματικό Συμβούλιο.

Η αποστολή είχε στόχο την προώθηση επιλεγμένων ελληνικών καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών στους μεγάλους καταναλωτικούς πληθυσμούς της Ασιατικής Ηπείρου, την προσέλκυση επενδυτικού ενδιαφέροντος για αναπτυξιακά έργα στην Ελλάδα και την αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού από την Ασία.

Η αποστολή επισκέφθηκε διαδοχικά τέσσερις ασιατικές μεγαλουπόλεις, το Τόκυο στις 25 και 26 Σεπτεμβρίου, το Πεκίνο στις 27 Σεπτεμβρίου, τη Σαγκάη στις 28 Σεπτεμβρίου και την Ταϊπέι στις 29 Σεπτεμβρίου.

Μετείχαν από τον κλάδο των τροφίμων η εταιρία ELEA CRETA που παρουσίασε σειρά προϊόντων ελαιολάδου, κρασί και μέλι, η ENNEA, με παρθένο ελαιόλαδο και ελιές, η ARDUSTECH με καινοτομικό προϊόν ελαιολάδου από σκόνη, ο όμιλος PHARMEX (HELENVITA/SUPERBREAKFAST) από τον χώρο των καλλυντικών και συμπληρωμάτων διατροφής, η εταιρία ERGOEPISKEVES που παρουσίασε ένα σημαντικό επενδυτικό σχέδιο για ιαματικό τουρισμό στην Κρήτη, βίλες και ξενοδοχειακή μονάδα, καθώς και ο ταξιδιωτικός Οργανισμός ARGO TRAVEL, που ήδη έχει παρουσία σε 2 χώρες της Ασίας. Στο Τόκυο με φροντίδα του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής πρεσβείας, οργανώθηκαν 26 συναντήσεις, στο Πεκίνο το γραφείο ΟΕΥ είχε προετοιμάσει 33 επιχειρηματικές συναντήσεις, στη Σαγκάη το αντίστοιχο γραφείο εξασφάλισε 65 συναντήσεις, ενώ στην Ταϊπέι της Ταιβάν πραγματοποιήθηκαν 48 επιχειρηματικές επαφές.

Οι ελληνικές εταιρίες αξιολόγησαν ως σημαντικές και με προοπτική συνέχειας, τουλάχιστον, το 1/3 των αρχικών επαφών που είχαν. Πάντως, από τις συζητήσεις διαπιστώθηκε η ραγδαία εξάπλωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε μεγάλες πλατφόρμες, η προοπτική περαιτέρω αύξησης των Κινέζων επισκεπτών και ειδικότερα των νέων ζευγαριών σε ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς χάρη και στη νέα απευθείας αεροπορική σύνδεση Αθήνας-Πεκίνου, καθώς και το ενδιαφέρον για επενδύσεις σε ακίνητα στην Ελλάδα με πρόσθετο κίνητρο την απόκτηση πενταετούς βίζας.

Σε συνέχεια της πρωτοβουλίας συμφωνήθηκε με τα τοπικά Διμερή Γερμανικά Επιμελητήρια, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Σαγκάης (CCPIT-Shanghai) και τους φορείς της Ταιβάν, Ένωση Εισαγωγέων- Εξαγωγέων και CIECA, να οργανωθούν στο μέλλον και άλλες ολιγομελείς αποστολές ελληνικών εταιριών για Β2Β, καθώς και επισκέψεις εταιριών με ατομικό πρόγραμμα, όπως και αντίστοιχα υποδοχή ασιατικών εταιριών στην Ελλάδα.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X