Οικονομία

Βleisure trips: Αυτή είναι η νέα τάση στην βιομηχανία του ταξιδιού!

Βleisure trips: Αυτή είναι η νέα τάση στην βιομηχανία του ταξιδιού!
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Βleisure trips: Μπορεί ο όρος να είναι σχετικά νέος, ωστόσο τα ταξίδια που συνδυάζουν δουλειά κι αναψυχή κερδίζουν τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερους φανατικούς φίλους! Ακόμα και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες που κινούν τα νήματα της βιομηχανίας βρίσκουν το νέο αυτό τμήμα ιδιαιτέρως προσοδοφόρο κι επικεντρώνουν τη δραστηριότητά τους σε αυτό.

Σύμφωνα με πρόσφατα στατιστικά στοιχεία περισσότεροι ταξιδιώτες από ποτέ επιδιώκουν να αναμειγνύουν τα επαγγελματικά τους ταξίδι με τη διασκέδαση. Η έκθεση Travel Weekly του 2016 για τις καταναλωτικές τάσεις δείχνει ότι το ποσοστό των ταξιδιών αναψυχής που συνδυάζουν και τους επιχειρηματικούς σκοπούς αυξήθηκε σε 17%, από το 11% που ήταν το 2012 και το 14% που ήταν το 2015.

Η ανάπτυξη είναι ακόμη μεγαλύτερη για το υβριδικό ταξιδιωτικό γραφείο CheapOair με έδρα την Νέα Υόρκη. Σύμφωνα με τον Thomas Spagnola, ανώτερο αντιπρόεδρο της εταιρείας «η  αύξηση σε τέτοιου είδους ταξίδια ήταν πάνω από 20% τα τελευταία χρόνια».

Γιατί κερδίζουν έδαφος τα Βleisure trips

Οι λόγοι σύμφωνα με τον μετρ του είδους είναι τρεις.

Οι μειωμένες τιμές των ναύλων όσο περνούν τα χρόνια καθιστούν προσιτό το σενάριο του να πάρεις κανείς μαζί του σε επαγγελματικό ταξίδι τον σύντροφό του ή κάποιον φίλο του για να περάσουν μερικές επιπλέον μέρες μαζί.

Επιπλέον, η εταιρείες εξοικονομούν περισσότερα χρήματα αν ο υπάλληλός τους διαμείνει για περισσότερες νύχτες , συμπεριλαμβανομένου και του Σαββάτου, όταν μέρος αυτών τις πληρώνει ο ταξιδιώτης.

Αν συνυπολογίσει κανείς ως τρίτο παράγοντα την αύξηση των ταξιδιών των millennials παγκοσμίως, η οποία είναι πάνω από 10% τότε κατανοεί γιατί η βιομηχανία των ταξιδιών γνωρίζει ακομα μεγαλύτερη άνθιση.

Την ίδια άποψη, σύμφωνα με το insider.gr,  έχει και ο Jeff Kim, διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας Asiana Airlines. Όπως αναφέρει ταξίδια bleisure αυξάνονται σταθερά τα τελευταία δύο χρόνια ενώ όπως διευκρινίζει η είσοδος των Millennials στην αγορά εργασίας ωθεί την δημοτικότητά τους.

«Καθώς οι νέοι αυτοί οι μέρες προσπαθούν να επιτύχουν όσο το δυνατόν νωρίτερα, αντιμετωπίζουν τις διακοπές αμέσως μετά την ενηλικίωσή τους ως πολυτέλεια που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά. Με τα ταξίδια τύπου Bleisure μπορούν να συνδυάσουν δουλειά και διασκέδαση βρίσκοντας παράλληλα και την δική τους προσωπική ισορροπία».

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X