Ελλάδα

Έντεκα tips για να αποφύγετε την κερδοσκοπία σε εστιατόρια και μπαρ

Έντεκα tips για να αποφύγετε την κερδοσκοπία σε εστιατόρια και μπαρ
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Έντεκα tips δίνει η καταναλωτική οργάνωση ΕΚΠΟΙΖΩ στους παραθεριστές ώστε να μην πέσουν θύμα κερδοσκοπίας σε ταβέρνες, εστιατόρια, καφέ –μπαρ:

 

 

  • Ζητάτε τον τιμοκατάλογο του καταστήματος. Είναι υποχρεωμένοι να έχουν έναν ανά δύο τραπέζια και να τον διαθέτουν σε κάθε πελάτη πριν από την παραγγελία.
  • Οι τιμοκατάλογοι πρέπει να είναι γραμμένοι υποχρεωτικά στα Ελληνικά και προαιρετικά σε κάποια άλλη γλώσσα.
  • Ένας κατάλογος πρέπει υποχρεωτικά να είναι αναρτημένος στην είσοδο του καταστήματος.
  • Πρέπει πάντα να αναγράφονται οι τελικές τιμές, καθώς την ένδειξη: «Ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει εάν δε λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη-τιμολόγιο).
  • Εάν διαθέτουν κατεψυγμένα ψάρια, κρέατα ή λαχανικά, πρέπει να αναγράφονται στον κατάλογο με την ένδειξη «κατεψυγμένο» καθώς και «προμαγειρεμένο» ή «προτηγανισμένο» για φαγητό.
  • Στις σαλάτες πρέπει να αναγράφεται η ονομασία όπως την ορίζει το κατάστημα και τα βασικά συστατικά που τη συνθέτουν.
  • Πρέπει να αναγράφεται το είδος των ελαίων που χρησιμοποιείται σε ωμή μορφή στα φαγητά.
  • Δεν επιτρέπεται η χρέωση του “κουβέρ” (π.χ. σέρβις).
  • Πρέπει να διατίθεται τρόπος ηλεκτρονικής πληρωμής.
  • Προσοχή! Ζητάτε πάντα απόδειξη και ελέγχετε τα είδη που παραγγείλατε
  • Τα καταστήματα μαζικής εστίασης υποχρεούνται να τηρούν «Δελτίο Παραπόνων» σε ειδική θήκη, σε εμφανές σημείο στην έξοδο του καταστήματος εις τριπλούν, ώστε να συμπληρώνεται από τον καταναλωτή εφόσον έχει παράπονο και να αποστέλλεται στο αρμόδιο Τμήμα Εμπορίου κάθε Περιφέρειας.

 

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X