Κοινωνία

Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά από το φθινόπωρο!

Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά από το φθινόπωρο!
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Μόλις 3 ώρες και 20 λεπτά θα διαρκεί από το φθινόπωρο η σιδηροδρομική διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη! Τα ανωτέρω εκτίμησαν εκπρόσωποι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της μητρικής της εταιρείας – του ομίλου Ferrovie Dello Stato Italiano – σε εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη.

Έθεσαν, ωστόσο, ως βασικές προϋποθέσεις την έλευση του νέου τροχαίου υλικού και την ολοκλήρωση ως τα τέλη Ιουνίου των έργων της διπλής γραμμής ηλεκτροκίνησης.

Όπως χαρακτηριστικά εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης: «Από το φθινόπωρο εκτιμάται ότι θα αρχίσει να ξεδιπλώνεται και η επένδυση των 500 εκατ. ευρώ από τον όμιλο, για την αναβάθμιση των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αρχής γενομένης με την έλευση του νέου τροχαίου υλικού για τη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, εφόσον θα έχει ολοκληρωθεί η υποδομή για τη διπλή γραμμή ηλεκτροκίνησης».

Ιδιαίτερα επεσήμανε: «Ήδη καταβάλλεται μια τεράστια προσπάθεια από τον αρμόδιο υπουργό και από την ελληνική κυβέρνηση για να ολοκληρωθεί πιο γρήγορα το έργο της διπλής γραμμής ηλεκτροκίνησης».

Γερό «μπάσιμο» της Leroy Merlin! Βάζει πλώρη για 13 νέα καταστήματα!

Εκτίμησε ότι εάν δοθεί ως στα τέλη Ιούνιου, η εταιρεία από τον Σεπτέμβριο, θα είναι σε θέση να φέρει το νέο τροχαίο υλικό. Αλλά και να πιστοποιήσει τη γραμμή και να εκπαιδεύσει το προσωπικό στα νέα τρένα.

Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε… τρεις ωρίτσες!

Με την ολοκλήρωση του έργου, η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα διαρκεί τρεις ώρες και είκοσι λεπτά. Επίσης, σύμφωνα με το σχεδιασμό, προβλέπεται ως το τέλος του 2019 να έρθει και το ταχύτερο τρένο, με ταχύτητα 200 χλμ/ώρα.

«Προφανώς και θα έχουμε μια αύξηση της χωρητικότητας» είπε ο κ. Τσαλίδης. Τόνισε επίσης ότι θα δοθεί η δυνατότητα να τηρούνται οι χρόνοι άφιξης και αναχώρησης, ενώ ήδη δίνεται βάση στην καθαριότητα, τις ποιοτικές παροχές και υπηρεσίες και το εκπαιδευμένο προσωπικό στους σιδηρόδρομους.

Βασιλόπουλος, Lidl, Κωτσόβολος και όχι μόνο! Γιατί οι λιανέμποροι επιστρέφουν στο κέντρο

Ο κ. Τσαλίδης επεσήμανε ότι ιδιαίτερα μετά το φθινόπωρο που θα έρθει το νέο τροχαίο υλικό για τη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να προβλεφθεί και η συντήρησή του, και για αυτό το σκοπό να εκπαιδευτεί και προσωπικό. «Κι αυτό δεν μπορεί, παρά να το κάνει μια εταιρεία η οποία ανήκει στην σιδηροδρομική επιχείρηση που ακούει στο όνομα ΤΡΑΙΝΟΣΕ» είπε ο κ. Τσαλίδης.

Η ανάπτυξη και οι πέντε πυλώνες

«Η διεθνής ανάπτυξη είναι ένας από τους πέντε πυλώνες της στρατηγικής μας και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνδέεται πάρα πολύ με αυτόν τον στόχο μας» τόνισε, από την πλευρά του, ο αντιπρόεδρος Διεθνών Σχέσεων της Ferrovie Dello Stato Italiano, Τζιοβάνι Ρόκα.

Αναφερόμενος στις προοπτικές του σιδηρόδρομου και της χώρας, μέσω της παρουσίας του ομίλου που εκπροσωπεί, ο Ρόκα υπογράμμισε ότι ο όμιλος FSI είναι ο τρίτος στην Ευρώπη στον τομέα του, με ανταγωνιστικές, ποιοτικές υπηρεσίες – ενώ έχει προχωρήσει σε εξαγορά τον προηγούμενο χρόνο, εκτός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και μιας εταιρίας οδικών μεταφορών στο Ηνωμένο Βασίλειο, κατέχει ήδη θέσεις σε Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Σερβία και αλλού, και δραστηριοποιείται σε μεταφορές και υποδομές.

Προετοιμαστείτε! Έρχονται τα ραβασάκια του ΕΦΚΑ με τις διπλές εισφορές

«Μας ενδιαφέρουν επίσης οι κατασκευές στις υποδομές, ως κύριος ανάδοχος. Δεν έχουμε πρόβλημα να αναλάβουμε και έργα μηχανικού και υποδομών, γιατί μας ενδιαφέρει αυτή η συνολική παρουσία» είπε ο Ρόκα.

Και… Εγνατία Οδός στο μενού

Στις δηλώσεις του ο Ρόκα δεν έκρυψε το ενδιαφέρον του ομίλου που εκπροσωπεί και για τη διεκδίκηση της διαχείρισης του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού. Αλλά υπογράμμισε ότι προτεραιότητα αυτή τη στιγμή έχει η απόκτηση της ROSCO (EESTY). Η οποία έχει τη συντήρηση του τροχαίου υλικού. Επίσης, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, δεν απέκλεισε περαιτέρω δραστηριοποίηση και σε άλλους τομείς μελλοντικά. Όπως π.χ. στα logistics. Ιδιαίτερα στάθηκε στις προοπτικές που διανοίγονται για το επιβατικό και μεταφορικό έργο. Κι αυτό, στο πλαίσιο της διασύνδεσης με την Κ. Ευρώπη και την Ιταλία, μέσω των Βαλκανίων.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X