Facebook Twitter Viber Messenger WhatsApp E-mail |
Περίπου 300 ευρώ τον χρόνο ξοδεύουν ετησίως για καλλυντικά οι Ελληνίδες, σύμφωνα με έρευνα της Picodi.
H έρευνα βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο στο οποίο απάντησαν 9.300 άτομα σε 44 χώρες τον Ιούνιο του 2020 και βάσει των αποτελεσμάτων, στη χώρα μας οι γυναίκες ξοδεύουν 280 ευρώ ετησίως ενώ αντίστοιχα οι Ιταλίδες 305 ευρώ και οι Ισπανίδες 286 ευρώ. Στη Γερμανία οι γυναίκες ξοδεύουν 197 ευρώ τον χρόνο, στην Τουρκία 156 ευρώ ενώ αντίθετα στο Ηνωμένο Βασίλειο 448 ευρώ τον χρόνο.
Όσον αφορά στα πιο δημοφιλή προϊόντα ομορφιάς στην Ελλάδα στην κορυφή είναι η μάσκαρα και ακολουθούν το κραγιόν, υγρό makeup, concealer και μολύβι φρυδιών.
Κατά μέσο όρο οι Ελληνίδες έχουν συνολικά 22 προϊόντα μακιγιάζ από τα οποία χρησιμοποιούν τακτικά μόνο 9.
Η σημασία της τιμής στα καλλυντικά
Το 41% των Ελληνίδων που έλαβαν μέρος στην έρευνα απάντησε ότι αγοράζει καλλυντικά όταν είναι σε έκπτωση το 34% όποτε θέλουν και μόνο το 25% όταν εξαντλούνται αυτά που έχει.
Το 46% των καταναλωτών αγοράζει premium προϊόντα κατά καιρούς, το 31% δε χρησιμοποιεί καθόλου premium προϊόντα ενώ το 23% αγοράζει μόνο premium.
Σε ερώτηση σχετικά με τα οικολογικά καλλυντικά η τιμή τους θεωρείται σημαντικός παράγοντας. Οι περισσότερες γυναίκες (58%) τα αγοράζουν μόνο όταν αντέχει η τσέπη τους, το 30% προτιμά τα βιολογικά καλλυντικά και μόνο το 7% δεν ενδιαφέρεται αν το καλλυντικό που χρησιμοποιεί είναι οικολογικό.
Η έρευνα έδειξε παράλληλα ότι το 32% των γυναικών που έλαβε μέρος στην έρευνα βάφεται καθημερινά, το 60% απάντησε ότι βάφεται μερικές φορές και το 8% μόνο σε ειδικές περιστάσεις.
Στην έρευνα πήραν μέρος και άνδρες οι οποίοι από την πλευρά τους σύμφωνα με τα αποτελέσματα ξοδεύουν κατά μέσο όρο 175 ευρώ τον χρόνο. Ο μέσος άνδρας έχει 7 καλλυντικά και καθημερινά χρησιμοποιεί μόνο 4. Οι περισσότεροι άνδρες (59%) που έλαβαν μέρος στην έρευνα αγοράζουν οι ίδιοι τα καλλυντικά τους. Το 57% αγοράζει καινούργια καθώς εξαντλούνται τα τρέχοντα. Για το 59% η τιμή του προϊόντος είναι το κύριο κριτήριο αγοράς. Για τους άνδρες επίσης πολύ σημαντική είναι η μάρκα (51%) ενώ το 44% των καταναλωτών αγοράζει premium καλλυντικά.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Σοκ από τις καταθέσεις για αεροπλάνα της Boeing: «Ήρθα εδώ γιατί δεν θέλω να δω τη συντριβή 787 ή 777» είπε μάρτυρας
Γρίπη των πτηνών: Τεράστια ανησυχία ΠΟΥ για κίνδυνο εξάπλωσης στους ανθρώπους – Εχει υψηλό ποσοστό θνησιμότητας
NASA: Υπάρχει εξωγήινη ζωή στο ηλιακό μας σύστημα – Που κρύβεται
Ευάγγελος Μυτιληναίος σε Κομισιόν: Επείγουσα ανάγκη η ευρωπαϊκή αυτάρκεια στον τομέα των μετάλλων,
Πανσέληνος: Πότε έρχεται το “Ροζ Φεγγάρι” – Τι λένε οι λαϊκές παραδόσεις
Ο Τραμπ μισεί τον Ζελένσκι – Το Politico αποκαλύπτει όλο το παρασκήνιο
Πότε και πως βγάζουμε νέες ταυτότητες – Ποιο το πρόστιμο
Ολες οι Ειδήσεις
- Σοκ από τις καταθέσεις για αεροπλάνα της Boeing: «Ήρθα εδώ γιατί δεν θέλω να δω τη συντριβή 787 ή 777» είπε μάρτυρας
- Γρίπη των πτηνών: Τεράστια ανησυχία ΠΟΥ για κίνδυνο εξάπλωσης στους ανθρώπους – Εχει υψηλό ποσοστό θνησιμότητας
- NASA: Υπάρχει εξωγήινη ζωή στο ηλιακό μας σύστημα – Που κρύβεται
- Ευάγγελος Μυτιληναίος σε Κομισιόν: Επείγουσα ανάγκη η ευρωπαϊκή αυτάρκεια στον τομέα των μετάλλων,
- Πανσέληνος: Πότε έρχεται το “Ροζ Φεγγάρι” – Τι λένε οι λαϊκές παραδόσεις
- Ο Τραμπ μισεί τον Ζελένσκι – Το Politico αποκαλύπτει όλο το παρασκήνιο
- Πότε και πως βγάζουμε νέες ταυτότητες – Ποιο το πρόστιμο
- ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ: Απολύτως ψευδή τα δημοσιεύματα για το περιεχόμενο της συζήτησης στο Εκτελεστικό Γραφείο
- Οργιο εκβιασμών και διαφθορά στην Ουκρανία
- Η κυβερνητική παράταξη είναι πανικόβλητη και λειτουργεί σπασμωδικά