Media

ΕΡΤ: Αλλάζει και πάλι λογότυπα – Το κόστος της δαπάνης

ΕΡΤ: Αλλάζει και πάλι λογότυπα – Το κόστος της δαπάνης
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Στόχος του Δ.Σ. της ΕΡΤ είναι να σχεδιαστούν και πάλι τα λογότυπα, να δοθεί νέα αισθητική ταυτότητα στα κανάλια δημόσιας τηλεόρασης της και να γίνει rebranding της υβριδικής υπηρεσίας και της on demand πλατφόρμας της.

Η εταιρεία Design Park ορίστηκε λοιπόν ως ανάδοχος του σχετικού διαγωνισμού λόγω, ως έγινε γνωστό, της πλέον συμφέρουσας προσφοράς βάσει της βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής, με συνολικό κόστος 52.500 ευρώ, πλέον ΦΠΑ. Η αρχική προϋπολογισθείσα δαπάνη ανερχόταν στα 60.000 ευρώ.

Την ίδια ώρα, η ΕΡΤ προκηρύσσει νέο, ηλεκτρονικό αυτή τη φορά, διαγωνισμό, με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών καταγραφής των διαφημιστικών μηνυμάτων που προβάλλονται από όλα τα μέσα της ΕΡΤ, με συνολικό προϋπολογισμό 118.662 ευρώ. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν τις προσφορές τους έως τις 20 Ιουλίου.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X