Facebook Twitter Viber Messenger WhatsApp E-mail |
Στόχος του Δ.Σ. της ΕΡΤ είναι να σχεδιαστούν και πάλι τα λογότυπα, να δοθεί νέα αισθητική ταυτότητα στα κανάλια δημόσιας τηλεόρασης της και να γίνει rebranding της υβριδικής υπηρεσίας και της on demand πλατφόρμας της.
Η εταιρεία Design Park ορίστηκε λοιπόν ως ανάδοχος του σχετικού διαγωνισμού λόγω, ως έγινε γνωστό, της πλέον συμφέρουσας προσφοράς βάσει της βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής, με συνολικό κόστος 52.500 ευρώ, πλέον ΦΠΑ. Η αρχική προϋπολογισθείσα δαπάνη ανερχόταν στα 60.000 ευρώ.
Την ίδια ώρα, η ΕΡΤ προκηρύσσει νέο, ηλεκτρονικό αυτή τη φορά, διαγωνισμό, με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών καταγραφής των διαφημιστικών μηνυμάτων που προβάλλονται από όλα τα μέσα της ΕΡΤ, με συνολικό προϋπολογισμό 118.662 ευρώ. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν τις προσφορές τους έως τις 20 Ιουλίου.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ακης Σκέρτσος: Οι Γερμανοί αγοράζουν φθηνότερα γιατί είναι… «υποδεέστερης ποιότητας» προϊόντα (βίντεο)
Κυριάκος Μητσοτάκης: Τρίτο γραφείο πολυτελείας στο Μέγαρο Μποδοσάκη
Υπάρχει deal: Η Φαίη Σκορδά μετακομίζει στο Mega
Κιρ Στάρμερ: Το προφίλ του ηγέτη των Εργατικών και επόμενου πρωθυπουργού της Βρετανίας
Το μήνυμα των φίλων του Παναθηναϊκού στους παίκτες της ομάδας
Ευρωεκλογές: Τα σενάρια με τις έδρες που θα βγάλουν τα κόμματα
Για αναποφάσιστους: Ενα τεστ που δείχνει σε ποιο κόμμα είναι πιο κοντά οι απόψεις σας
Ολες οι Ειδήσεις
- Ακης Σκέρτσος: Οι Γερμανοί αγοράζουν φθηνότερα γιατί είναι… «υποδεέστερης ποιότητας» προϊόντα (βίντεο)
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Τρίτο γραφείο πολυτελείας στο Μέγαρο Μποδοσάκη
- Υπάρχει deal: Η Φαίη Σκορδά μετακομίζει στο Mega
- Κιρ Στάρμερ: Το προφίλ του ηγέτη των Εργατικών και επόμενου πρωθυπουργού της Βρετανίας
- Το μήνυμα των φίλων του Παναθηναϊκού στους παίκτες της ομάδας
- Ευρωεκλογές: Τα σενάρια με τις έδρες που θα βγάλουν τα κόμματα
- Για αναποφάσιστους: Ενα τεστ που δείχνει σε ποιο κόμμα είναι πιο κοντά οι απόψεις σας
- Ανω Λιόσια – Απίστευτη φρίκη: «Ο πατέρας μου πέθανε τον Φεβρουάριο, τον έτρωγαν τα σκουλήκια και αναγκάστηκα να τον κάψω»
- Τα προεκλογικά τροπάρια της ΝΔ: Από την αποσταθεροποίηση στη χρεοκοπία και την έξοδο από την Ευρώπη
- Από το μικρό μαγαζί με τα μπαχάρια στα Λαδάδικα στο «τιμόνι» ενός γίγαντα της βιοτεχνολογίας στις ΗΠΑ