Κοινωνία

Μεγάλη συμμετοχή στη μοτοπορεία διανομέων, κούριερ και ντελίβερι (pics)

Μεγάλη συμμετοχή στη μοτοπορεία διανομέων, κούριερ και ντελίβερι (pics)
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Οι εργαζόμενοι στα συγκεκριμένα επαγγέλματα απεργούν ζητώντας, μεταξύ άλλων, να τους δοθούν ένσημα βαρέα και ανθυγιεινά, να ενταχθούν σε μία ενιαία ειδικότητα και να τους προμηθεύεται εταιρικό δίκυκλο.

Με αφετηρία το πεδίον του Άρεως ξεκίνησαν τη μοτοπορεία τους περνώντας από δρόμους της Αθήνας για να καταλήξουν στο ελληνικό Κοινοβούλιο επί της λεωφόρου Αμαλίας, ενώ νωρίτερα πέρασαν και από το υπουργείο Εργασίας.

Μόλις έφτασαν στη Βουλή φώναξαν συνθήματα, πέταξαν τρικάκια, άναψαν χρωματιστά καπνογόνα και άπλωσαν πανό που έγραφε «Οργάνωση στα σωματεία βάσης, ενάντια στη νομιμοποίηση της αδήλωτης ανασφάλιστης εργασίας».

Η ανακοίνωση της ΣΒΕΟΔ αναφέρει:

«Συνάδελφοι ταχυδιανομείς/ντελιβεράδες – ταχυμεταφορείς/κούριερ – υπάλληλοι εξωτερικών εργασιών, στις 8 Οκτώβρη 2020 θα απεργήσουμε ως ένα ακόμη «στοπ» στο «δρομολόγιο» του αγώνα για το δίκιο μας. Σχεδόν πριν ένα χρόνο, τον Απρίλη του 2019, συναντηθήκαμε συνάδελφοι, ντόπιοι και μετανάστες, σε μία απεργιακή μοτοπορεία που ως χείμαρρος κατέκλυσε το κέντρο της πόλης διεκδικώντας και φωνάζοντας για ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΔΙΚΥΚΛΟ- ΜΕΣΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ- ΕΝΙΑΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ – ΕΝΣΗΜΑ ΒΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΑ κερδίσαμε την ψήφιση του νόμου 4611/2019. Αρκετοί συνάδελφοι «είδαν» εταιρικά μηχανάκια, κράνη, πληρωμένες βενζίνες, περισσότερα ένσημα και τους μισθούς τους να αυξάνονται κατά 100 ευρώ τον μήνα. Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, με τις πράξεις μας δείξαμε πως αν αγωνίζεσαι με συνέπεια και πείσμα, συλλογικά και οργανωμένα τότε παίρνεις νίκες, αλλά τίποτα δεν μας σταματά μέχρι κάθε συνάδελφος και συναδέλφισσα να παίρνει αυτά που δικαιούται, μέχρι να μην ξαναβαφτεί η άσφαλτος με αίμα συναδέλφου…

Συνάδελφοι, γνωρίζετε πολύ καλά πως το σωματείο δεν παίρνει απόφαση για απεργία «για να ρίξει μια ντουφεκιά και μετά τέλος στην επαναστατική γυμναστική». Η απεργία για εμάς είναι μια μακρόχρονη διαδικασία. Αντί να δίνουμε συνεντεύξεις, οργώνουμε τις πιάτσες και τα καταστήματα των ταχυμεταφορικών, μιλάμε, γνωριζόμαστε, ενημερώνουμε, ακούμε. Θέλουμε να μοιράζουμε την εφημερίδα στους χώρους εργασίας. Θέλουμε η απεργία να συζητιέται στις «πιάτσες», να «ζυμώνεται», να βάζει ο καθένας το λιθαράκι του, να διαδίδεται και να εμπλουτίζεται ο απεργιακός λόγος, να γνωρίζει όλη η κοινωνία πως οι κούριερ, οι διανομείς και οι υπάλληλοι εξωτερικών εργασιών απεργούν και διεκδικούν τα αυτονόητα. Αυτό το χρονικό διάστημα κρίναμε πως είναι σωστό να προκηρύξουμε 24ωρη απεργία».

Δείτε φωτογραφίες:

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ

Δίκη Χρυσής Αυγής: «Σφίγγει» ο κλοιός για Μιχαλολιάκο, Κασιδάρη και… σία! Όχι σε ελαφρυντικά είπε η εισαγγελέας!

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X