Διεθνή

Amazon και Nike «δείχνουν» το… μαγαζί του μέλλοντος

Amazon και Nike «δείχνουν» το… μαγαζί του μέλλοντος
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Αρχικά η Amazon και, πιο πρόσφατα, η Nike δημιούργησαν καταστήματα που αξιοποιούν τα καλύτερα στοιχεία από τα ψηφιακά τους καταστήματα.

Το νέο κατάστημα Nike Live αξιοποιεί τα δεδομένα προτιμήσεων από τις ψηφιακές αγορές των πελατών της, προκειμένου να εφοδιάσει αναλόγως τις αποθήκες του με τα πιο δημοφιλή της προϊόντα.

Ονομάζεται Nike by Melrose και βρίσκεται στο δυτικό Χόλιγουντ στο Λος Άντζελες των ΗΠΑ. Οι πελάτες της Nike στο Λος Άντζελες αγοράζουν πολλά από τα Nike Cortez, ένα παπούτσι ρετρό, σε έντονα χρώματα.

Τα… αποκαλυπτήρια

Το κατάστημα Nike by Melrose είναι εφοδιασμένο με τέτοια προϊόντα και κυριαρχούν οι κωδικοί προϊόντων στις κατηγορίες στάιλ και φίτνες.

Αυτό το πάντρεμα της διαδικτυακής αγοραστικής εμπειρίας και της φυσικής παρουσίας σε ένα κατάστημα είναι και το κύριο χαρακτηριστικό των καταστημάτων Nike Live.

Μπήκε το νερό στο αυλάκι των… δισεκατομμυρίων! Στην Comcast οι πρώτες μετοχές της Sky

«Αυτό αντιπροσωπεύει πολύ περισσότερο τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές σκέφτονται για τις αγορές, δεν θέτουν τον τοίχο ανάμεσα στη φυσική και την ψηφιακή αγοραστική εμπειρία», δήλωσε η Χάιντι Ονήλ, πρόεδρος της επιχείρησης Nike.

Κατάστημα χωρίς… ταμίες από την Amazon!

Από την πλευρά της, η Amazon άνοιξε το πρώτο της κατάστημα χωρίς ταμίες στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου.

Το κατάστημα διαθέτει τεχνολογία αισθητήρων και καμερών. Που αναγνωρίζουν τι προϊόντα παίρνουν από τα ράφια οι πελάτες και φεύγουν από το μαγαζί.

Βρίσκεται στο Σιάτλ και θεωρείται από πολλούς ως το μέλλον της λιανικής πώλησης, μιας και έχει σχεδιαστεί για να κάνει τη φυσική αγοραστική εμπειρία όσο εύκολη όσο είναι οι ψηφιακές αγορές στο Διαδικτυακό Amazon.com.

Χωρίς ταμίες και ταμειακές μηχανές, το κατάστημα χρησιμοποιεί κάμερες και αισθητήρες για να παρακολουθεί τι βάζετε στο καλάθι σας. Στη συνέχεια, σας χρεώνει μέσω του λογαριασμού σας στο Amazon.

Σε μια επιστολή προς τους επενδυτές, ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon, Τζεφ Μπέζος, μίλησε με υπερηφάνεια, κάνοντας λόγο για  ένα νέο μαγικό κατάστημα.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X