Φωτογραφία. Όταν η Μέριλ Στριπ δεν ήταν, ακόμα, διάσημη. Οι εικόνες του Duane Michals
NEWSROOM
Ήταν η εποχή που μια νέα τάξη ηρώων της επικοινωνίας θα αναζητούσε διέξοδο στην επιτυχία. Ήταν μια εποχή που έδινε ευκαιρίες. Ήταν μια εποχή χωρίς ίντερνετ. Χωρίς κινητά τηλέφωνα. Το 1975 η Μέριλ Στριπ ήταν απλά απόφοιτος της δραματικής σχολής του Yale.Σε ακαδημαϊκό επίπεδο πολλοί μιλούσαν για το μοναδικό ταλέντο της στην υποκριτική. Την ίδια περίοδο ο φωτογράφος Duane Michals ήταν ήδη γνωστός για τη δουλειά του. Του άρεσαν τα ασπρόμαυρα κάδρα. Είχε φωτογραφίσει πολλούς σελέμπριτις.
Ο Michals επιστρέφει στην περίοδο που φωτογράφισε την, τότε, άγνωστη Στριπ. Λέει: “Είχα ακούσει πως είχε σπάνιο ταλέντο. Και πως θα μπορούσε να κάνει μεγάλα πράγματα όταν θα άνοιγε τα φτερά της να πετάξει. Ζήτησα να τη φωτογραφίσω στο θέατρο Marquis. Και όταν τη ρώτησα αν μπορεί να χορέψει ανακάλυψα έναν άνθρωπο που μπορούσε να σταθεί στη σκηνή ρουφώντας την προσοχή των θεατών ακόμα και σιωπηλή. Μετά τη φωτογράφιση με κάλεσε σπίτι της. Ήπιαμε καφέ μου προσέφερε και κομμάτι από κέικ που είχε φτιάξει με τα χέρια της”.
Στη διάρκεια της δεκαετίας του 1970 ο Duane Michals ήταν ήδη καθιερωμένος φωτογράφος. Ζούσε στη Νέα Υόρκη. Είχε φωτογραφίσει καλλιτέχνες με διεθνή καριέρα. Η ηθοποιός Ζαν Μορό, ο ζωγράφος Ρενέ Μαγκρίτ, οι τραγουδιστές Τζόνι Κας, Μαντόνα και Έρθα Κιτ είχαν ποζάρει για εκείνον.