Κοινωνία

Viral η απάντηση καταστήματος σε πελάτη που αποκάλεσε υπάλληλο “καθυστερημένο”

Οι υπεύθυνοι του καταστήματος αντέδρασαν αμέσως και μάλιστα με ανάρτησή τους στα social media ζήτησαν από τον πελάτη να μην επιλέξει ξανά το εστιατόριο τους.

Να που ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο. Αλλά και να έχει το χάνει όταν αντιδρά με τον εξοργιστικό τρόπο που αντέδρασε πελάτης γνωστού εστιατορίου τη Αθήνας αποκαλώντας «καθυστερημένο» υπάλληλο του μαγαζιού.

Συγκεκριμένα, το περασμένο Σάββατο, πελάτης που δεν ικανοποιήθηκε από την παραγγελία που έκανε τηλεφωνικά αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ του.

Οι υπεύθυνοι του καταστήματος αντέδρασαν αμέσως και μάλιστα με ανάρτησή τους στα social media ζήτησαν από τον πελάτη να μην επιλέξει ξανά το εστιατόριο τους.

Ολες οι Ειδήσεις