Media

Σπύρος Παπαδόπουλος: Τι άλλαξε στο κείμενο για το διαφημιστικό σποτ που πρωταγωνίστησε;

Σπύρος Παπαδόπουλος: Τι άλλαξε στο κείμενο για το διαφημιστικό σποτ που πρωταγωνίστησε;
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος είναι ο άνθρωπος τον οποίον θέλησε η κυβέρνηση αλλά και οι ειδικοί γιατροί από το γραφείο του πρωθυπουργό, να αναλάβει να ενημερώσει τον κόσμο για το γνωστό σε όλους μας «Μένουμε σπίτι».

Ο γνωστός ηθοποιός και παρουσιαστής της εκπομπής «Στην υγεία μας βρε παιδιά» παραχώρησε συνλεντευξη στο Πρώτο Θέμα και στον Δηνλητρη Δανίκα και αναφέρθηκε στις ενστάσεις που είχε για το κείμενο το οποίο θα έπρεπε να μεταφέρει μέσω της διαφήμισης.

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος ανέφερε πως συνάντησε την ομάδα της διαφημιστικής εταιρείας που είχε αναλάβει το project και ζήτησε μια αλλαγή. Συγκεκριμένα ανέφερ:

«Τους συνάντησα και η μοναδική μου ένσταση ήταν η λέξη “ηλικιωμένοι”. Επειδή λοιπόν δεν είμαι τζόβενο, επειδή λόγω ηλικίας 65 ετών θα ήταν γελοίο εγώ να χαρακτηρίζω τους άλλους “ηλικιωμένους”, με τον κίνδυνο να φάω γιαούρτια. Γι’ αυτό σκέφτηκα και το άλλαξα με τις λέξεις “παππούδες και γιαγιάδες”. Στη φράση που λέω “κυρίως εσείς, γιαγιάδες και παππούδες”.

Δείτε ακόμη: «Μαύρη» Κυριακή για τον Αυτιά! Οδυνηρή ήττα με… άρωμα γυναίκας

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X