Facebook Twitter Viber Messenger WhatsApp E-mail |
Σαν σήμερα πριν από 30 χρόνια πρωτοκυκλοφόρησε το Fiat Tipo. Ήταν ένα πραγματικά καινοτόμο concept, με τους μηχανικούς της ιταλικής εταιρείας να σχεδιάζουν ένα αυτοκίνητο ικανό να έχει ανώτερο χειρισμό, απόδοση, άνεση και ασφάλεια χωρίς συμβιβασμούς, εστιάζοντας πάντα στην εργονομία.
Το Tipo ξεχώρισε γρήγορα από τον ανταγωνισμό και κέρδισε τις καρδιές των περισσοτέρων. Η λεπτομέρεια της κατασκευής του και οι καινοτόμες κατασκευαστικές τεχνολογίες, καθώς και υλικά υψηλής ποιότητας εκτιμήθηκαν ανάλογα. Επίσης διακρίθηκε για την λειτουργικότητα, την απλότητα και την προσωπικότητά του.
Στα 30ά γενέθλιά του, οι επιτυχίες που μετράει δεν είναι τυχαίες. Ήταν το μοντέλο που είχε μια μεγάλη πόρτα στο χώρο των αποσκευών, δηλαδή μια καινοτομία για την εποχή, ενώ ήταν κατασκευασμένη από ένα ειδικό, μειωμένου βάρους, αντιδιαβρωτικό πλαστικό υλικό.
Το Fiat Tipo του 1988 είχε κατασκευαστεί επάνω σε μία από τις πρώτες εφαρμογές αρθρωτής πλατφόρμας η οποία προέβλεπε το concept της οικογένειας, ενώ το πλαίσιό του ήταν ο ακρογωνιαίος λίθος για άλλα μοντέλα της Fiat, όπως για παράδειγμα το Fiat Tempra, για το οποίο υπήρχαν διαθέσιμα ένα αμάξωμα παραδοσιακού saloon και ένα station-wagon.
Οι εκδόσεις
Η απλότητα της επιλογής για τον οδηγό μεταφραζόταν σε μία σύνθεση εκδόσεων κινητήρα και επιπέδων εξοπλισμού. Αρχικά είχε πέντε εκδόσεις βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων και δύο επίπεδα εξοπλισμού ικανά να ικανοποιήσουν όλες τις ανάγκες της αγοράς. Ήταν μία στοχευμένη απόφαση να παραιτηθεί από όλα τα άλλα ξεχωριστά χαρακτηριστικά και να ζωντανέψει την καινοτομία και την ωριμότητα του μοντέλου μέσα στο απλό όνομα του: «Tipo».
Όταν πρωτοκυκλοφόρησε δημιουργήθηκε «θόρυβος» για τις εξαιρετικά σύγχρονες και λειτουργικές τεχνολογικές καινοτομίες. Τα ηλεκτρονικά ψηφιακά όργανα στο επίπεδο εξοπλισμού «Digit» ήταν ενσωματωμένα μέσα σε ένα ειδικά σχεδιασμένο πίνακα οργάνων που με την σειρά του ενσωματωνόταν στο ταμπλό. Τα ψηφιακά όργανα σε αυτό το επίπεδο εξοπλισμού ήταν κορυφαίας τεχνολογίας όσον αφορά τη λειτουργικότητα και την εργονομία και παρείχαν εξαιρετική αναγνωσιμότητα.
Γενικά το μοντέλο ήταν αυτοκίνητο στο οποίο δούλεψαν εκατοντάδες άτομα για να το εξελίξουν, διανύοντας εκατομμύρια χιλιόμετρα για να εντοπίσουν και να λύσουν τα προβλήματα. Και όλα αυτά πριν από 30 χρόνια. Για να παραδώσει με την σειρά του την σκυτάλη στο νέο Tipo το οποίο κυκλοφορεί σε περισσότερες χώρες του πλανήτη. Οι προσπάθειες των προηγούμενων χρόνων στάθηκαν αφορμή για το νέο μοντέλο που ξεχωρίζει διαθέτοντας ωριμότητα 30 ετών…
Η Kia αποκάλυψε τις πρώτες εικόνες του νέου Rio GT-Line
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Στεγαστικά δάνεια για νέους μέχρι 40 ετών με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου
Ονειρα: Απαντήσεις για την πραγματική μας ζωή – Μυστικός κόσμος και επιστημονικές εξηγήσεις (βίντεο)
Πρωτοβουλία Ανδρουλάκη για Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας – Ο ρόλος του Μπαμπινιώτη
Οι Χούτι χτύπησαν ελληνόκτητο πλοίο με σημαία Παναμά με βαλλιστικό πύραυλο
Άκης Μάντζιος για το Άρης – ΠΑΟΚ: «Θέλουμε τη νίκη για εμάς, δεν έχουμε παραπάνω άγχος ή πίεση»
Η Γαλλία βάζει όρια στον χρόνο που περνούν τα παιδιά στις οθόνες – Καθιερώνει την ψηφιακή ενηλικίωση
Λαμία: Ξεπερνούν τις 30 οι μηνύσεις για την μαζική δηλητηρίαση από σχολικά γεύματα
Ολες οι Ειδήσεις
- Στεγαστικά δάνεια για νέους μέχρι 40 ετών με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου
- Ονειρα: Απαντήσεις για την πραγματική μας ζωή – Μυστικός κόσμος και επιστημονικές εξηγήσεις (βίντεο)
- Πρωτοβουλία Ανδρουλάκη για Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας – Ο ρόλος του Μπαμπινιώτη
- Οι Χούτι χτύπησαν ελληνόκτητο πλοίο με σημαία Παναμά με βαλλιστικό πύραυλο
- Άκης Μάντζιος για το Άρης – ΠΑΟΚ: «Θέλουμε τη νίκη για εμάς, δεν έχουμε παραπάνω άγχος ή πίεση»
- Η Γαλλία βάζει όρια στον χρόνο που περνούν τα παιδιά στις οθόνες – Καθιερώνει την ψηφιακή ενηλικίωση
- Λαμία: Ξεπερνούν τις 30 οι μηνύσεις για την μαζική δηλητηρίαση από σχολικά γεύματα
- Θα τους τρελάνει ο Κασσελάκης: Στο Κιλκίς πήγε στο εκλογικό κέντρο της Ν.Δ. και τους ευχήθηκε καλό αγώνα
- Στέφανος Κασσελάκης: Αισιόδοξα μηνύματα από κυλιόμενες δημοσκοπήσεις και περιοδείες
- Kοινωνικός Τουρισμός 2024: Τα νέα κριτήρια μοριοδότησης των δικαιούχων