Κοινωνία

Έγκλημα στα Τέμπη: Κρύφτηκε πίσω από το απόρρητο ο Γεραπετρίτης για να μην απαντήσει για το πόρισμα- κόλαφο

Έγκλημα στα Τέμπη: Κρύφτηκε πίσω από το απόρρητο ο Γεραπετρίτης για να μην απαντήσει για το πόρισμα- κόλαφο
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Έγκλημα στα Τέμπη: Επιμένει στο ψέμα περί λειτουργίας «τοπικής τηλεδιοίκησης» – Τον στρίμωξε σε ζωντανή σύνδεση ο Νάσος Ηλιόπουλος και φυγομάχησε
Ακόμα και στην εθνική τραγωδία των Τεμπών και στο πόρισμα – κόλαφος των δικαστικών πραγματογνωμόνων, ο Γιώργος Γεραπετρίτης, εμφανώς στριμωγμένος, για να μην απαντήσει επικαλέστηκε το απόρρητο της δικογραφίας ενώ προσβάλλοντας τους 57 νεκρούς και τις οικογένειές του, ο στενός συνεργάτης του Κυριάκου Μητσοτάκη, επέμεινε στο ψέμα περί «τοπικής τηλεδιοίκησης που λειτουργούσε απολύτως».

Καταπέλτης το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων – Δεν λειτουργούσαν τηλεδιοίκηση και φωτοσήμανση

Ο πρώην υπουργός Επικρατείας και Μεταφορών, με ευθύνη της διερεύνηση της τραγωδίας των Τεμπών, βρέθηκε αντιμέτωπος στον ΣΚΑΪ με τον Νάσο Ηλιόπουλο.

Ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αναφέρθηκε στο πόρισμα – καταπέλτη κατά της ΝΔ και της κυβέρνησης Μητσοτάκη, επισημαίνοντας ότι οι δικαστικοί πραγματογνώμονες στο πόρισμα που κατέθεσαν στον εφέτη- ανακριτή που είναι επικεφαλής της δικαστικής διερεύνησης της τραγωδίας, αναφέρουν ξεκάθαρα ότι «δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση, δεν υπήρχε φωτοσήμανση και δεν λειτουργούσε το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας στη Λάρισα».

Ο Γιώργος Γεραπετρίτης φυγομάχησε αφού κρύφτηκε πίσω από το απόρρητο της δικογραφίας για να μην απαντήσει. «Πρόκειται για ανοικτή δικογραφία, δεν έχω εικόνα ούτε του πορίσματος, ούτε των υπολοίπων στοιχείων που είναι απόρρητα. Εγώ σχόλια στον Τύπο που αναφέρονται σε απόρρητη δικογραφία δεν πρόκειται να κάνω», είπε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, ο Γιώργος Γεραπετρίτης, σε κρεσέντο προπαγάνδας, αναφέρθηκε στο πόρισμα της επιτροπής των πραγματογνωμόνων που είχε συγκροτήσει η κυβέρνηση Μητσοτάκη.

«Το μόνο που έχει κυκλοφορήσει επισήμως με ευθύνη της κυβέρνησης είναι το πόρισμα των πραγματογνωμόνων με διαπρεπείς συγκοινωνιολόγους και μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους» ανέφερε και υποστήριξε ότι «ρητώς αναφέρει ότι η τοπική τηλεδιοίκηση λειτουργούσε απολύτως, δηλαδή, η δυνατότητα εξ αποστάσεως ηλεκτρονικά να χαραχθεί η διαδρομή».

Ο Νάσος Ηλιόπουλος του απάντησε αμέσως ότι η αναφορά σε «τοπική αυτοδιοίκηση είναι νεολογισμός. Ή υπάρχει τηλεδιοίκηση ή δεν υπάρχει».

Από την άλλη πλευρά, όπως συνέβαινε και με την τρόικα των μνημονίων, οι «θεσμοί» γνώριζαν μια χαρά το μπάχαλο που επικρατούσε επί σειρά ετών στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Το ιταλικό κράτος γνώριζε τι «αγόραζε» παίρνοντας την τότε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μια χαρά υπέγραψε συμφωνία να επιδοτείται από την Ελλάδα με 750 εκατομμύρια ευρώ σε βάθος 15 ετών, απαλλασσόμενο ταυτόχρονα από επενδύσεις 600 εκατομμυρίων. Οι Βρυξέλλες επίσης γνώριζαν την κατάσταση στον κατασκευαστικό κλάδο, αλλά χρηματοδοτούσαν έργα που δεν τελείωναν ποτέ, διότι σε αυτά συμμετείχαν ευρωπαϊκοί κολοσσοί.

Ποιος, άραγε, είναι εκείνος που θα θέσει ένα τέρμα στον ελληνικό σιδηρόδρομο ως χοάνη απορρόφησης κονδυλίων και θα θέσει ως προτεραιότητα την ασφάλεια των μεταφορών αλλά και την περιφερειακή ανάπτυξη που προσφέρουν τα μέσα σταθερής τροχιάς;

 

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X