Media

«Άγριες μέλισσες» και «MasterChef»… σκούπισαν την τηλεθέαση

«Άγριες μέλισσες» και «MasterChef»… σκούπισαν την τηλεθέαση
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

«Άγριες μέλισσες» και «MasterChef»… σκούπισαν την τηλεθέαση. Χοντρικά, τρία εκατομμύρια τηλεθεατές είδαν και τα δύο προγράμματα, σύμφωνα με τα δεδομένη της Nielsen για τις αποδόσεις καναλιών και εκπομπών της Τρίτης 3 Μαρτίου.

Αναλυτικά τις «Άγριες μέλισσες» παρακολούθησαν το βράδυ της Τρίτης 1.690.000 τηλεθεατές, πλήθος που αντιστοιχεί σε 16,3% ποσοστό τηλεθέασης. Στην ώρα μετάδοσης της δραματική σαπουνόπερας ο Ant1 είχε μερίδιο 37,9%. Για να το κάνω λιανά τέσσερις στους δέκα που ήταν μπροστά στις τηλεοράσεις τους έβλεπαν τα τεκταινόμενα στο αγροτικό Διαφάνι.

«Άγριες μέλισσες»

Νωρίτερα το «χαρτί» μάζεψε το «MasterChef». Στο δίωρο 21.00 με 23.00 ήταν συντονισμένοι στη συχνότητα του Star 1.405.000 τηλεθεατές. Η τηλεθέαση δηλαδή του μαγειρικού τηλεριάλιτι ήταν στο 13,6% και στο επίμαχο δίωρο το κανάλι της Κάτω Κηφισιάς είχε μερίδιο από την πίτα τηλεθέασης της συγκεκριμένης ζώνης σε ποσοστό 28,8%. Όπερ σημαίνει ότι τρεις στους δέκα εκείνο το διάστημα ήταν «κολλημένοι» στη συχνότητα του Star.

MasterChef

Για να γίνει αντιληπτή η διαφορά το πρόγραμμα της ημέρας με την τρίτη καλύτερη απόδοση ήταν η σύγχρονη δραματική σειρά «Οκτώ λέξεις» του Σκάι με ποσοστό τηλεθέασης όμως 9,5% που ισοδυναμεί με 9860.000 τηλεθεατές. Το δε μερίδιο του σταθμού εκείνη την ώρα διαμορφώθηκε στο 20%.

«Οκτώ λέξεις»

 

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X