Media

Τηλεθέαση «Ράδιο αρβύλα» & «Βινύλιο»: Άρεσε η σάτιρα, όχι τόσο το «Millenium party»

Τηλεθέαση «Ράδιο αρβύλα» & «Βινύλιο»: Άρεσε η σάτιρα, όχι τόσο το «Millenium party»
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Το «Ράδιο Αρβύλα» επέστρεψε στον ΑΝΤ1 και η σάτιρα βρέθηκε στην πρώτη θέση της τηλεθέασης!

Την πρώτη εβδομάδα, 8 – 11 Νοεμβρίου, η αγαπημένη παρέα από τη Θεσσαλονίκη τερμάτισε στην πρώτη θέση, δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής της,  με μέσο όρο 23% και 7,7 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό.

Έχοντας μαζί τους, κατά μέσο όρο,  1.753.107 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού για τουλάχιστον 1’, ο Αντώνης Κανάκης με τους Γιάννη Σερβετά, Στάθη Παναγιωτόπουλο και Χρήστο Κιούση, σατίρισαν, όπως μόνο αυτοί ξέρουν, την πολιτική, κοινωνική και τηλεοπτική επικαιρότητα!

Πάντως οι μετρήσεις της Nielsen δείχνουν ότι η σατιρική εκπομπή σα να έχει πιάσει το «ταβάνι» τηλεθέασης της και μάλιστα από νωρίς και αυτό κάτι θα πρέπει να λέει για τους άμεσα ενδιαφερόμενους.

Το «VINYΛΙΟ», η αγαπημένη και ξεχωριστή εκπομπή της τηλεόρασης, έκανε πρεμιέρα στον ΑΝΤ1 την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου.

Με ένα «MILLENIUM PARTY», με πολλή μουσική και πολύ χορό, η εκπομπή σημείωσε 15,3%, στο δυναμικό κοινό 18-54, και την παρακολούθησαν έστω για 1’ λεπτό  1.710.934 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού.

Το θέμα είναι ότι το «VINYΛΙΟ» αν και στην πρεμιέρα του, εν τέλει δεν συγκίνησε όσο θα περίμεναν ή θα ήθελαν στο Μαρούσι και στη Θεσσαλονίκη.

Απόδειξη ο πίνακας με τα δέκα καλύτερα της ημέρας, όπως τα τσεκάρει η Nielsen Audience Measurement.

 

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X