Media

Βουτιά τηλεθέασης τη Μεγάλη Εβδομάδα για τους «μεγάλους».

Βουτιά τηλεθέασης τη Μεγάλη Εβδομάδα για τους «μεγάλους».
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Το καλύτερο δυνατό έκαναν  κρατικά και ιδιωτικά κανάλια για τη Μεγάλη Εβδομάδα, αλλά το αποτέλεσμα φάνηκε στις μετρήσεις για την τηλεθέαση από τη Nielsen Audience Measurement.

Όπως ήταν φυσικό, οι περισσότεροι τηλεοπτικοί σταθμοί τροποποίησαν το πρόγραμμά τους για να το προσαρμόσουν στο κλίμα των ημερών. Όχι όμως στον ίδιο βαθμό, με ορισμένους να σταματούν τις κανονικές τους εκπομπές παίζοντας επαναλήψεις, και άλλους να τις συνεχίζουν κανονικά στις περισσότερες ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας.

Στην πρώτη κατηγορία ανήκει ο Αντέννα, ο οποίος κατέγραψε τις μεγαλύτερες «απώλειες» στον ανταγωνισμό, χάνοντας περίπου τρεις μονάδες αλλά παραμένοντας δεύτερος.

Και στη δεύτερη κατηγορία ανήκει ο Σκάι, που κατέγραψε την ελάχιστη δυνατή πτώση και παρέμεινε μόνος πρώτος.

Μεγάλες «απώλειες» για τα κανάλια του ομίλου Βαρδινογιάννη, το Star και τον Alpha στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα.

Στον αντίποδα όλοι οι «μεσαίοι» ευνοήθηκαν από τις αλλαγές στον ανταγωνισμό. Η ΕΡΤ1 ήταν η μεγάλη κερδισμένη ανάμεσα σε όλα τα κανάλια, ξεπερνώντας το 6,5% με άνοδο 1,2%.

Τα μισά «κέρδη» κατέγραψε το αμιγώς ψυχαγωγικό Μακεδονία TV, που έφτασε το 2%. Μικρότερη άνοδο είχαν το Open και το Mega.

Το τηλεβαρόμετρο της εβδομάδας (26/04-02/05/2021) σύμφωνα με τα δεδομένα της Nielsen Audience Measurement

24ΩΡΟ (σύνολο)
1) ΣΚΑΪ: 15,9% -0,1%
2) ΑΝΤ1: 12% -2,8%
3) STAR: 11,1% -1,7%
4) ALPHA: 9% -1,7%
5) OPEN: 7,3% +0,2%
6) MEGA: 7% +0,1%
7) ΕΡΤ1: 6,6% +1,2%
8) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV: 2% +0,6%

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X