Οικονομία

Forthnet: Στα 297,5 εκατ. τα έσοδα το 2017

Forthnet: Στα 297,5 εκατ. τα έσοδα το 2017
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

297,5 εκατομμύρια ευρώ. Αυτά ήταν τα νοποιημένα ομαλοποιημένα συνολικά έσοδα της Forthnet για το δωδεκάμηνο του 2017. Αυτό σημαίνει μείωση σε σχέση με το δωδεκάμηνο του 2016. Η οποία ήρθε λόγω μιας ακόμη… μείωσης. Αυτήν της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και της συντηρητικής προσέγγισης στην εμπορική της πολιτική.

Το έσοδο από διαφήμιση είναι βελτιωμένο κατά 13,9%. Βασική αιτία, το διαρκώς αναβαθμιζόμενο περιεχόμενο του τηλεοπτικού προγράμματος της Nova. Αντίστοιχα, αυξημένα παρουσιάζονται και τα έσοδα από τους εταιρικούς πελάτες κατά 4,5%.

Σημαντικά σημεία για τους αριθμούς της Forthnet

  • Τα συνολικά (ομαλοποιημένα) έσοδα διαμορφώθηκαν στα 297,5 εκατ. ευρώ και το EBITDA στα 40,2 εκατ. ευρώ
  • Η Εταιρεία εξυπηρετεί 689 χιλιάδες μοναδικά νοικοκυριά. Οι συνδρομητές broadband υπηρεσιών ανέρχονται στις 562 χιλιάδες ενώ οι συνδρομητές pay TV υπηρεσιών στις 417 χιλιάδες.
  • Κάμψη της ζήτησης και κατά συνέπεια της συνδρομητικής βάσης στην λιανική λόγω της υπερφορολόγησης του κλάδου (10% στη συνδρομητική τηλεόραση και 5% στη σταθερή τηλεφωνία) καθώς και της συνεχιζόμενης χαμηλής εμπορικότητας της Super League.
  • Αυξημένα έσοδα κατά 4,5% από την αγορά των εταιρικών πελατών και κατά 13,9% από τη διαφημιστική αγορά.

«Τρέχουν» οι εξελίξεις στις τηλεπικοινωνίες! Οι «παίκτες» και η… σκακιέρα

  • Η Εταιρεία προέβη σε πρόωρο τερματισμό της Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Super League για τη σεζόν 2018/2019 και προχώρησε στην υπογραφή απευθείας διμερών συμβάσεων με ΠΑΕ της Super League.
  • Ενδυνάμωση της στρατηγικής θέσης της Εταιρείας στην Pay TV αγορά χονδρικής διάθεσης αθλητικού περιεχομένου μέσα από την εμπορική συμφωνία για τη μη-αποκλειστική διάθεση των καναλιών Novasports σε Vodafone και WIND.

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο:

«Στο περιβάλλον της συνεχιζόμενης οικονομικής ύφεσης, η υπερφορολόγηση του κλάδου της συνδρομητικής τηλεόρασης, σε συνδυασμό με την συνεχιζόμενη χαμηλή εμπορικότητα της Super League, επιδρούν αρνητικά στα οικονομικά μας αποτελέσματα αλλά και σε ολόκληρο τον κλάδο. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, η Εταιρεία συνεχίζει να εφαρμόζει συντηρητική εμπορική πολιτική και με στόχο τη συνεχή βελτίωση του κοστολογικού της μοντέλου προχώρησε στον πρόωρο τερματισμό της Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων των ομάδων της Super League, προχωρώντας πια σε διμερείς εμπορικές συμβάσεις με τις ΠΑΕ. Παράλληλα, ενδυνάμωσε περαιτέρω τη στρατηγική της θέση στην Pay TV αγορά μέσα από τις εμπορικές συμφωνίες για τη μη-αποκλειστική διάθεση των αθλητικών καναλιών Novasports στις Vodafone και Wind».

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X