Οικονομία

Ψώνια… του κορονοϊού! Παραμένουν και μετά την πανδημία

Ψώνια… του κορονοϊού! Παραμένουν και μετά την πανδημία
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Αρκετές από τις νέες συνήθειες που υιοθέτησαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού φαίνεται ότι θα διατηρήσουν στα ψώνια τους και την επόμενη μέρα οι Έλληνες καταναλωτές.

Έρευνα του ΙΕΛΚΑ έδειξε πως κύρια τάση που θα διατηρηθεί από τους περισσότερους καταναλωτές σε ποσοστό 59% είναι να απολυμαίνουν τα προϊόντα από τις αγορές τους πριν τα αποθηκεύσουν. Το 25% μάλιστα δηλώνει ότι θα το κάνει για τουλάχιστον δύο μήνες αφότου σταματήσει να υπάρχει κίνδυνος. Παράλληλα το 46% δηλώνει ότι θα συνεχίσει να φοράει γάντια και το 32% να φοράει μάσκα και το 35% των καταναλωτών θα συνεχίσει να αποφεύγει να τα χύμα προϊόντα.

Αλλαγές στις λαϊκές αγορές – Πώς θα λειτουργούν όλο το Μάιο

Σχεδόν ένας στους δύο καταναλωτές, σε ποσοστό 48%, δηλώνει ότι θα συνεχίσει να αποθηκεύει τρόφιμα στο σπίτι για περίπτωση ανάγκης.

Η οικονομική ανασφάλεια υπό τον φόβο των επιπτώσεων στην οικονομία φαίνεται επίσης ότι έχει επιδράσει σημαντικά στην ψυχολογία των καταναλωτών. Έτσι το 46% απαντά ότι θα συνεχίσει να αποφεύγει τα έξοδα προκειμένου να έχει χρήματα σε περίπτωση ανάγκης, με το 19% να δηλώνει ότι θα το κάνει ως το τέλος του 2020.

Ήρθαν για μείνουν τα… Online ψώνια

H ίδια έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει το 26% των καταναλωτών θα συνεχίσει να παραγγέλνει προϊόντα για παράδοση κατ’ οίκον.

Άλλωστε η στροφή των καταναλωτών προς τα Online σούπερ μάρκετ την περίοδο της πανδημίας ήταν εντυπωσιακή, με την αύξηση να φτάνει το 307% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group.

Στελέχη της αγοράς μάλιστα εκτιμούν πως αν και οι καταναλωτές στράφηκαν κατ’ ανάγκη στη συγκεκριμένη περίπτωση στις Online αγορές, ένα μεγάλο ποσοστό τους αναμένεται να συνεχίσει να εμπιστεύεται τα online καταστήματα τροφίμων και μετά το τέλος της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό άλλωστε και οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ προχώρησαν εν μέσω πανδημίας στην ενίσχυση των υπηρεσιών delivery αλλά και σε συνεργασίες με εταιρείες ταχυμεταφορών και ηλεκτρονικές πλατφόρμες προκειμένου να αντιμετωπίσουν την αυξημένη ζήτηση.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X