Media

Ο θρίαμβος του διαδικτύου έναντι της τηλεόρασης

Ο θρίαμβος του διαδικτύου έναντι της τηλεόρασης
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Το διαδίκτυο είναι πλέον το μέσο από το οποίο ενημερώνονται οι περισσότεροι πολίτες. Τον θρίαμβο του διαδικτύου έναντι της τηλεόρασης, που μέχρι πρότινος ήταν η βασίλισσα αποδεικνύει έρευνα  που διενήργησε η Palmos Analysis.

Η ίδια έρευνα αποκαλύπτει αυτό που σας τονίζει με κάθε ευκαιρία ο eretikos.gr, πως δηλαδή τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης, μεταξύ αυτών και οι ιστότοποι, γέρνουν σε πολύ μεγάλο βαθμό υπέρ της κυβέρνησης. Είναι φιλοκυβερνητικά και πολλές φορές εξόφθαλμα και σε εξοργιστικό βαθμό.

Σχολιάζοντας, εκ μέρους της Palmos Analysis ο Πασχάλης Τεμενεκίδης, αναφέρει:

«Χαμηλή ικανοποίηση από τον τρόπο που λειτουργούν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης καταγράφεται στην έρευνα, καθώς περίπου 8 στους 10 ψηφοφόρους δηλώνουν ‘Λίγο’ (31%) ή ‘Καθόλου’ (50%) ικανοποιημένοι, έναντι λιγότερων από 2 στους 10 που δηλώνουν ‘Αρκετά’ (15%) ή ‘Πολύ’ (3%) ικανοποιημένοι. Μάλιστα, η χαμηλή ικανοποίηση διατρέχει όλους τους πολιτικούς χώρους από την Αριστερά μέχρι τη Δεξιά. Ωστόσο, το φαινόμενο εμφανίζεται πολύ εντονότερα μεταξύ των ψηφοφόρων που αυτοτοποθετούνται στην Αριστερά, όπου το ποσοστό της χαμηλής ικανοποίησης φθάνει το 91%, ενώ σε εξίσου υψηλά ποσοστά καταγράφεται και μεταξύ των Κεντροαριστερών ψηφοφόρων (91%), των Κεντρώων (82%) και των Κεντροδεξιών (82%) και παραμένει σε υψηλά ποσοστά και μεταξύ των ψηφοφόρων που αυτοτοποθετούνται στη Δεξιά (64%).

» Το Διαδίκτυο φαίνεται να παίρνει πλέον το προβάδισμα έναντι της τηλεόρασης ως κύριο μέσο ενημέρωσης για την πολιτική, κοινωνική και διεθνή επικαιρότητα, καθώς επιλέγεται από το 50% των ερωτηθέντων, έναντι 34% που επιλέγουν την τηλεόραση. Το Διαδίκτυο επιλέγει η πλειοψηφία όσων αυτοτοποθετούνται στην Αριστερά (55%), στην Κεντροαριστερά (60%), στο Κέντρο (52%) και στην Κεντροδεξιά (62%), ενώ η εικόνα εμφανίζεται αντεστραμμένη στους Δεξιούς ψηφοφόρους όπου πλειοψηφεί ως επιλογή η τηλεόραση (62%). Το Διαδίκτυο κυριαρχεί ως μέσο ενημέρωσης σε όλες τις επαγγελματικές ομάδες με ποσοστά από 51% (μεταξύ των δημοσίων υπαλλήλων) μέχρι 70% (μεταξύ των αυτοαπασχολουμένων), εκτός από τους συνταξιούχους και όσους/όσες ασχολούνται με τα οικιακά, όπου κυριαρχεί η τηλεόραση με 52% και 66% αντίστοιχα.

» Τέλος, η μεγάλη πλειοψηφία (58%) των ψηφοφόρων θεωρούν ότι τα ΜΜΕ δεν αντιμετωπίζουν ισότιμα και αντικειμενικά τον ΣΥΡΙΖΑ. Με τη διαπίστωση αυτή συμφωνούν – προφανώς – οι ψηφοφόροι που αυτοτοποθετούνται στην Αριστερά (75%) και στην Κεντροαριστερά (89%), ωστόσο εντύπωση προκαλεί ότι συμφωνούν και το 56% των Κεντρώων και το 55% των Κεντροδεξιών ψηφοφόρων, ενώ ακόμα και στο χώρο των ψηφοφόρων που αυτοτοποθετούνται στη Δεξιά συμφωνεί το καθόλου ευκαταφρόνητο 40%».

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X