Διεθνή

Κλυδωνισμοί στα Starbucks! Απολύσεις και τεράστιες αλλαγές

Κλυδωνισμοί στα Starbucks! Απολύσεις και τεράστιες αλλαγές
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Σε μια προσπάθεια να ανεβάσει τις στάσιμες πωλήσεις, η Starbucks σχεδιάζει οργανωτική αναδιάρθρωση που θα περιλαμβάνει αλλαγές στην ηγεσία και απολύσεις.

Η Starbucks θέλει να γίνει πιο ευέλικτη και να αναθερμάνει το ενδιαφέρον των επενδυτών.

«Πρέπει να αυξήσουμε την ταχύτητα της καινοτομίας στην οποία έχουν συνηθίσει οι πελάτες μας, που εμπνέει τους συνεργάτες μας και που δίνει νόημα στη δουλειά μας», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος Κέβιν Τζόνσον σε σημείωμά τους προς τους εργαζόμενους. «Για να το καταφέρουμε θα κάνουμε κάποιες σημαντικές αλλαγές στο πώς δουλεύει η ηγεσία σε όλους τους τομείς της εταιρείας».

Αυτές είναι οι αλλαγές στην Starbucks

Οι αλλαγές στη δομή και την οργάνωση των Starbucks θα αρχίσουν από αυτή την εβδομάδα και θα συνεχιστούν μέχρι τον Νοέμβριο, σύμφωνα με τον Τζόνσον. Εκπρόσωπος της εταιρείας με τον οποίο επικοινώνησε το Bloomberg έκανε λόγο για ακαθόριστο μέχρι στιγμής αριθμό απολύσεων.

Ο κολοσσός του καφέ, που σήμερα είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες εστίασης στον κόσμο, αντιμετωπίζει προκλήσεις από ταχύτατα αναπτυσσόμενες τοπικές αλυσίδες, καθώς μειώνεται η ζήτηση για τα χαρακτηριστικά Frapuccino του. Στόχος της εταιρείας είναι να ανανεώσει το μενού της σε περισσότερα από 28.000 καφέ, καθώς και να αυτοματοποιήσει τις αποθήκες κάθε καταστήματος για να επιτρέψει στο προσωπικό να αφιερώνει περισσότερο χρόνο στους πελάτες.

«Τριγμοί» στο Facebook! Εγκαταλείπουν το Instagram οι συνιδρυτές του

Τον περασμένο Ιούνιο η Starbucks πρόσθεσε στο μενού της έναν Frapuccino φράουλα και σνακ με αυγό και λουκάνικο τσορίθο, ενώ αύξησε την ποικιλία στις έτοιμες σαλάτες και στα σάντουιτς. Πειραματίζεται επίσης με τις υπηρεσίες delivery και στις αρχές του μήνα συνεργάστηκε με την Uber Eats για 100 καταστήματα στην περιοχή του Μαϊάμι, αλλά και με την Alibaba προκειμένου να προσφέρει την υπηρεσία από φέτος στην αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά.

Τον περασμένο Ιούλιο η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων στο τελευταίο τρίμηνο μόλις1%, μακριά από την καλπάζουσα ανάπτυξη στη οποία είχε συνηθίσει τους επενδυτές της. Οι μετοχές της έμειναν στάσιμες φέτος, όταν την ίδια περίοδο πέρυσι είχαν καταγράψει αύξηση 18%.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X