Auto - Moto

Μείωση της ζήτησης πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην ΕΕ

Μείωση της ζήτησης πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην ΕΕ
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Το πρώτο τρίμηνο του 2019, σχεδόν το 60% όλων των καινούριων επιβατικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν βενζινοκίνητα, ενώ λιγότερο από το ένα τρίτο διαθέτουν κινητήρα πετρελαίου.

Τα αυτοκίνητα με εναλλακτική ισχύ αντιπροσώπευαν το 8,5% της αγοράς της ΕΕ,

ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα (ECV) αντιστοιχούσαν στο 2,5% του συνόλου των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν συνολικά.

Στη Γερμανία, η ζήτηση για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αυξήθηκε αρκετά, αλλά σε μεγαλύτερα ποσοστά έφθασε η Ιταλία κατέχοντας ποσοστό αύξησης 21,6%.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς της βενζίνης να αυξηθεί από το 55,5% σε 59,3% το πρώτο τρίμηνο του 2019.

Από την άλλη πλευρά, οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων μειώθηκαν σε όλες σχεδόν τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης,

αντιπροσωπεύοντας σήμερα το 32,2% της αγοράς.

Στο πρώτο τρίμηνο η ζήτηση για αυτοκίνητα εναλλακτικού καυσίμου αυξήθηκε κατά 25,9%.

Η μεγάλη ανάπτυξη έγινε από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπου γνώρισε ανάπτυξη 40% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) σημείωσαν επίσης μεγάλη αύξηση (33,3%), συνολικού όγκου 184.808 μονάδων,

ενώ οι πωλήσεις των οχημάτων LPG και NGV μειώθηκαν κατά 7,2% το πρώτο τρίμηνο, κυρίως λόγω της απότομης πτώσης της ζήτησης για οχήματα φυσικού αερίου (NGV).

Δείτε ακόμη:

Μπαρτσελόνα: Κι όμως, το 24% των οπαδών της δεν θέλει τον Μέσι

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X