Facebook Twitter Viber Messenger WhatsApp E-mail |
Η βιομηχανία της ομορφιάς αναπτύσσεται ταχύτερα από ποτέ και σήμερα υπολογίζεται στα 532 δισεκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο, σύμφωνα με νέα έκθεση της εταιρείας Edited.
Και… μόδα εδώ και λίγα χρόνια η βιομηχανία της ομορφιάς
Η άνοδος των vloggers ομορφιάς που διαχέουν τα σεμινάρια του YouTube, η δημοσίευση των φωτογραφιών των αγαπημένων τους κραγιόν στο Instagram συνεχίζει να αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και ασχολούνται με τις μάρκες. Τα τελευταία χρόνια, πολλές εταιρείες καλλυντικών άρχισαν να αποφεύγουν την παραδοσιακή διαφήμιση εν όψει της αξιοποίησης της εξουσίας του μάρκετινγκ επηρεασμού και των πρεσβευτών μάρκας.
Ταυτόχρονα, οι κοινωνικές πλατφόρμες εξελίχθηκαν επιτρέποντας στους καταναλωτές να αγοράζουν αντικείμενα που βλέπουν σε ένα post απευθείας από την εφαρμογή. Χάρη σε εφαρμογές όπως το Instagram Shopping και το Pinsrest αν οι καταναλωτές βλέπουν ένα προϊόν που τους αρέσει, μπορούν να κάνουν κλικ σε αυτό για να μάθουν περισσότερα και στη συνέχεια να κάνουν μια αγορά.
Σύμφωνα με τη σχετική έκθεση, υπάρχουν πολλές τάσεις οι οποίες θα βοηθήσουν τη βιομηχανία να συνεχίσει να αναπτύσσεται.
1. Η λιανική φλερτάρει με τα προϊόντα ομορφιάς
Όπως αναφέρει η σχετική έκθεση, η ποικιλία προϊόντων ομορφιάς της H & M αυξήθηκε κατά 94,8% από το 2018 στο 2019. Παράλληλα, πολυτελείς εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Net-a-Porter άρχισαν επίσης να προσφέρουν μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων ομορφιάς, η οποία αυξήθηκε κατά 26% την ίδια περίοδο. Αυτά τα στοιχέια αναδεικνύουν ότι όταν αξιοποιηθεί σωστά, ο τομέας της ομορφιάς μπορεί να είναι κερδοφόρος”, ανέφεραν οι αναλυτές στην έκθεση.
2. Στοχευμένη τιμολογιακή πολιτική
Με την κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική οι επιχειρήσεις προσελκύουν διαφορετικές δημογραφικές ομάδες. Για παράδειγμα, η σειρά ομορφιάς της H & M ξεκινά από περίπου 2 δολάρια για τα υγρά μαντηλάκια και φθάνει στα 45 δολάρια για μια δερμάτινη τσάντα μακιγιάζ.
3. Βιώσιμες εναλλακτικές για την βιομηχανία της ομορφιάς
Το βιώσιμο κίνημα ομορφιάς συνεχίζει να κερδίζει έδαφος, καθώς περισσότεροι αγοραστές αναζητούν προϊόντα χωρίς τοξίνες και άλλα επιβλαβή συστατικά. Συνδυάστηκε με κανονισμούς και οι επιχειρήσεις είναι πιο προσεκτικές σχετικά με το τι χρησιμοποιούν.
«Η αειφορία καθίσταται ολοένα και πιο σημαντική για πελάτες οι οποίοι εστιάζουν στη διαφάνεια που θέλουν να μάθουν από πού προέρχονται τα προϊόντα και πώς κατασκευάζονται», αναφέρουν οι αναλυτές στην έκθεση.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Γάζα: Χιλιάδες Παλαιστίνιοι εκκενώνουν τη Ράφα – Προ των πυλών χερσαία επίθεση
Βέλγιο: Κατάληψη στο πανεπιστήμιο της Γάνδης υπέρ των Παλαιστινίων
ΑΔΕΔΥ: Πανελλαδική 24ωρη απεργία στις 21 Μαΐου
Βόλος: Πέθανε ενώ οδηγούσε μετά το πασχαλινό τραπέζι
Καλαμάτα: Πατέρας και κόρη τραυματίστηκαν από ναυτική φωτοβολίδα – Συνελήφθη 58χρονος
Σέρρες: 14χρονη κατήγγειλε τον πατριό της για βιασμό
Επιστήμονες ανακάλυψαν το «σκοτεινό» μυστικό της Ερυθράς Θάλασσας: «Λίμνες θανάτου» στο βυθό της – Ότι εισέλθει πεθαίνει!
Ολες οι Ειδήσεις
- Γάζα: Χιλιάδες Παλαιστίνιοι εκκενώνουν τη Ράφα – Προ των πυλών χερσαία επίθεση
- Βέλγιο: Κατάληψη στο πανεπιστήμιο της Γάνδης υπέρ των Παλαιστινίων
- ΑΔΕΔΥ: Πανελλαδική 24ωρη απεργία στις 21 Μαΐου
- Βόλος: Πέθανε ενώ οδηγούσε μετά το πασχαλινό τραπέζι
- Καλαμάτα: Πατέρας και κόρη τραυματίστηκαν από ναυτική φωτοβολίδα – Συνελήφθη 58χρονος
- Σέρρες: 14χρονη κατήγγειλε τον πατριό της για βιασμό
- Επιστήμονες ανακάλυψαν το «σκοτεινό» μυστικό της Ερυθράς Θάλασσας: «Λίμνες θανάτου» στο βυθό της – Ότι εισέλθει πεθαίνει!
- Έρχεται νέο “χαράτσι” στο ρεύμα
- Θεσσαλονίκη: Στην ομηρική διάλεκτο και 12 γλώσσες διαβάστηκε το Αναστάσιμο Ευαγγέλιο
- Ευρωεκλογές: Τα όπλα στη φαρέτρα του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και οι βολές κατά Μητσοτάκη και ΝΔ