Ελλάδα

Ελευθέριος Βενιζέλος: Το τρίτο καλύτερο αεροδρόμιο παγκοσμίως!

Ελευθέριος Βενιζέλος: Το τρίτο καλύτερο αεροδρόμιο παγκοσμίως!
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Στην νικητήρια τριάδα των αεροδρομίων με επίδοση 8.38, ανάμεσα σε 132 αεροδρόμια που αναλύθηκαν βρέθηκε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Ελευθέριος Βενιζέλος, σύμφωνα με την παγκόσμια αξιολόγηση AirHelp Score, της Airhelp, του μεγαλύτερου οργανισμού στον κόσμο για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών.

Ειδικότερα, το Αεροδρόμιο της Ελλάδας σκόραρε 8,1 στην ακρίβεια των πτήσεων, 9,0 στην ποιότητα υπηρεσιών και 8,7 στην ποιότητα των εμπορικών υπηρεσιών, αποδεικνύοντας ότι σέβεται και αγαπά τον ταξιδιώτη προσφέροντας του υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και πολύ καλές επιδόσεις παγκοσμίως. Όλα τα αεροδρόμια αξιολογήθηκαν βάσει της απόδοσης, ποιότητα υπηρεσιών, τρόφιμα και επιλογές καταστημάτων.

Σύμφωνα με την Airhelp οι ταξιδιώτες απήλαυσαν την καλύτερη εμπειρία τους στο Hamad International Airport, Tokyo Haneda International Airport και στο Διεθνή Αερολιμένα της Αθήνας.

Το Αεροδρόμιο του Eindhoven, το Διεθνές Αεροδρόμιο του Kuwait και το Αεροδρόμιο Portela της Λισαβώνας κατατάχθηκαν στις κατώτατες θέσεις.

Το Ελευθέριος Βενιζέλος και οι συνεχείς διακρίσεις

«Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος της Ελλάδας φιγουράρει για ακόμα μια φορά στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως με το εντυπωσιακό σκορ επίδοσης 8,38. Η επιτυχία του Ελληνικού αεροδρομίου βασίζεται στην επιδίωξη ενός εξαιρετικού χρόνου απόδοσης και στην ποιότητα των υπηρεσιών. Οι ταξιδιώτες εκτιμούν την ακρίβεια και επιθυμούν τη φιλική εξυπηρέτησή τους στις χώρες που επισκέπτονται ενώ οι εμπειρίες που βιώνουν κάθε φορά πρέπει να είναι αντάξιες των προσδοκιών τους και ακόμα καλύτερα να τις ξεπερνούν. Οι ταξιδιώτες που ταξιδεύουν από και προς την Ελλάδα μένουν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του αεροδρομίου γι’ αυτό και το κατατάσσουν ανάμεσα στα 3 καλύτερα αεροδρόμια παγκοσμίως» αναφέρει ο Παναγιώτης Διβάνης, ειδικός της AirHelp για τα δικαιώματα των επιβατών.

Να υπενθυμίσουμε ότι το AirHelp Score το οποίο λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2015, είναι η πιο ολοκληρωμένη και ακριβής αξιολόγηση με βάση τα δεδομένα των αεροπορικών εταιρειών και των αεροδρομίων, την αξιολόγηση των υπηρεσιών αυτών όσον αφορά την ποιότητα τους, την έγκαιρη απόδοση, την επεξεργασία απαιτήσεων αποζημίωσης, τα τρόφιμα και τα καταστήματα – λαμβάνοντας υπόψη τις υπηρεσίες κατά τη διάρκεια των πτήσεων και μετά την πτήση.

Για να δημιουργηθεί αυτή η κατάταξη στην οποία… θριάμβευσε το Ελευθέριος Βενιζέλος, η AirHelp έχει χρησιμοποιήσει κορυφαίες πηγές δεδομένων, συμπεριλαμβανομένης της βάσης δεδομένων στατιστικών πτήσεων, η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες και πιο ολοκληρωμένες στον κόσμο, δεκάδες χιλιάδες απόψεις πελατών και τη δική της εμπειρία στην παροχή βοήθειας σε 10 εκατομμύρια επιβάτες σε ολόκληρο τον κόσμο στην διαδικασία αποζημίωσης μετά από μια καθυστερημένη πτήση.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X