Ελλάδα

Ναύπλιο: Σάλος για το «πάρτι βλασφημίας» παραμονή Χριστουγέννων

Ναύπλιο: Σάλος για το «πάρτι βλασφημίας» παραμονή Χριστουγέννων
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει στο Ναύπλιο αφίσα που προσκαλούσε τον κόσμο σε πάρτι «βλασφημίας» για την παραμονή των Χριστουγέννων.

Η αφίσα που επέλεξαν οι διοργανωτές του πάρτι σε μπαρ του Ναυπλίου δείχνει τον Χριστό μακιγιαρισμένο με σκουλαρίκια ενώ στο κείμενο που συνόδευε την εκδήλωση στα social media αναφέρονταν τα εξής:

«Γιορτάζουμε τα 2019α γενέθλια του ανθρώπου που έφερε στον κόσμο το μήνυμα της αγάπης κ της αλληλεγγύης προς όλους με μια κλασική εορταστική εξεφτελιστική παρτάρα όπως κάθε χρόνο. Μουσικάρες για μας διαλέγει η Μαρωφυλλιά από τα παλιά. Αμαρτωλοί του κόσμου ελάτε».

Σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξε και φραστικό επεισόδιο ανάμεσα στον εφημέριο του Ιερού Ναού Γενεσίου της Θεοτόκου και τους διοργανωτές.

Υπάρχει μια λεπτομέρεια που αύξησε τις αντιδράσεις και που πιθανόν οι δημιουργοί της παραποιημένη εικόνας του Χριστού να μην γνωρίζουν…

Η εικόνα που επέλεξαν να διακωμωδήσουν θεωρείται από τους ειδικούς η πιο πιστή αναπαράσταση του πραγματικού προσώπου του Χριστού και περιέχει πολύ μεγάλους συμβολισμούς αλλά και ταυτίζεται σε πάνω από 200 σημεία με την Σινδόνη του Τορίνο.

Η εικόνα του Σινά

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η συμβατική μορφή του Ιησού, όπως την ξέρουμε σήμερα, έκανε την εμφάνισή της περί τα 300, όμως δεν υιοθετήθηκε παρά τον 6ο αιώνα αρχικά στην Ανατολή και κατόπιν στη Δύση.

Τα σημάδια ταύτισης της μορφής της Σινδόνης με εκείνα του προσώπου του Χριστού από την εικόνα του Σινά εκτιμώνται σε πάνω από 200. Δεξιά η διάσημη εγκαυστική εικόνα από τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά.

Για πολλούς αυτό δεν είναι σύμπτωση, καθώς προϋπέθετε ένα πρότυπο το οποίο ακολουθήθηκε από τους καλλιτέχνες. Και ίσως εκείνο να μην είναι άλλο από την πιο διάσημη εικόνα του Ιησού την εγκαυστική του Χριστού Παντοκράτορα, που σώθηκε από τις εικονομαχίες καθώς βρισκόταν στο απομακρυσμένο μοναστήρι της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά, το οποίο ίδρυσε ο Ιουστινιανός.

Η εκπληκτικής ομορφιάς εικόνα έχει φιλοτεχνηθεί με την αρχαία τεχνική που χρησιμοποιήθηκε στα πορτρέτα Φαγιούμ, με λειωμένο κερί πάνω σε ξύλο, και χρονολογείται στον 6ο ή στις αρχές του 7ου αιώνα. Αποτελεί, δε, το αρχαιότερο παράδειγμα εικόνας στο εικονογραφικό στυλ του Παντοκράτορα.

Το ενδιαφέρον είναι ότι η μορφή διαφοροποιείται στα δυο της μέρη, αριστερά και δεξιά, κάτι που ερμηνεύεται ως παραπομπή στη θεϊκή και ανθρώπινη υπόσταση του Ιησού.

Πηγή: argolikeseidiseis

Δείτε ακόμη:

Τουρκία: Προκλητικός χάρτης του Anadolou για κυριαρχία στη Μεσόγειο

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X