Το blog του Θανάση Λυρτσογιάννη

Αλέξη Τσίπρα γρήγορα τον καλύτερο επικοινωνιολόγο…

Αλέξη Τσίπρα γρήγορα τον καλύτερο επικοινωνιολόγο…
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Του Θανάση Λυρτσογιάννη

Ο ΣΥΡΙΖΑ αν θέλει να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις κυριαρχίας στο χώρο του, που το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ ύστερα από το εκλογικό αποτέλεσμα φιλοδοξεί να αμφισβητήσει, και να αποτελέσει ανάχωμα στον οδοστρωτήρα της ΝΔ, οφείλει να προχωρήσει σε δύο τουλάχιστον αναλύσεις. Μία σε πρώτο επίπεδο, στην οποία θα επικεντρωθεί στα εργαλεία της πολιτικής και της επικοινωνίας που χρησιμοποίησε και μία δεύτερη σε βάθος, ώστε να διαγνώσει τις αλλαγές που έχουν επέλθει στο σώμα της κοινωνίας, τις νέες αξίες, ιδέες και αισθήματα που διαπερνούν το κοινωνικό σώμα και το συντηρητικοποιούν.

Στο πρώτο επίπεδο οι διαπιστώσεις, τα συμπεράσματα και οι αλλαγές πρέπει να είναι άμεσες ενόψει των δεύτερων εκλογών και μία ενδιαφέρουσα διαπίστωση που κάνει για τη Νέα Δημοκρατία σε άρθρο στην εφημερίδα “Αυγή” ο Μάρκος Βογιατζόγλου θα μπορούσε να δώσει τροφή για αποφάσεις στο ΣΥΡΙΖΑ. «Η πολιτεία του Κυριάκου Μητσοτάκη και του περίγυρού του, από το 2016, όταν εξελέγη αρχηγός της Ν.Δ., έως και σήμερα, έχει δύο πάγια χαρακτηριστικά, τα οποία, όπως φάνηκε από τα εκλογικά αποτελέσματα, συνιστούν και την ειδοποιό διαφορά σε σχέση με τους αντιπάλους του. Τον άψογο επαγγελματισμό και τη λυσσαλέα στοχοπροσήλωση ανεξάρτητα από ή και κόντρα στις οποιεσδήποτε εξωτερικές συνθήκες.»

Και οι δύο προαναφερόμενες ιδιότητες απουσιάζουν από τον ΣΥΡΙΖΑ. Η έλλειψη άψογου επαγγελματισμού στο πεδίο της επικοινωνίας κόστισε πάρα πολύ, αφού το μήνυμα που ήθελε να εκπέμψει δεν έφτανε όπως θα έπρεπε στον δέκτη.  Δεν εξέπεμπαν όλα τα στελέχη το ίδιο μήνυμα και πολύ περισσότερο με τον ίδιο τρόπο και τις ίδιες κεντρικές λέξεις και φράσεις, ώστε να πολλαπλασιάζεται η ισχύς του μηνύματος.

Η στοχοπροσήλωση ήταν κι΄ αυτή απούσα τόσο στο σκέλος της επικοινωνίας όσο και των μηνυμάτων που εξέπεμπαν οι διάφοροι πομποί-στελέχη με αποτέλεσμα τη χασμωδία αντί του βομβαρδισμού του δέκτη-πολίτη.

Μπορούν να διορθωθούν άμεσα ενόψει της εκλογικής αναμέτρησης; Η απάντηση είναι σε πολύ μεγάλο ναι αρκεί να γίνει η αρχή με την συνεργασία με έναν πολύ καλό επαγγελματία επικοινωνιολόγο, ο οποίος θα χαράξει την επικοινωνιακή στρατηγική και τακτική που θα κληθούν να ακολουθήσουν και υπηρετήσουν όλα τα στελέχη με προσήλωση.

Και κάτι τελευταίο. Ας γίνει κατανοητό πως όποιος γνωρίζει ανάγνωση και γραφή δεν γνωρίζει και επικοινωνία. Είναι μία πολυσύνθετη επιστήμη που δεν μπορούν να υπηρετούν οι ερασιτέχνες όσο ταλαντούχοι κι΄ αν είναι. Γρήγορα λοιπόν τον καλύτερο επαγγελματία επικοινωνιολόγο…

 

 

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X