Γυναίκα

O οίκος Gucci βάζει «τέλος» στα προϊόντα απομίμησης

O οίκος Gucci βάζει «τέλος» στα προϊόντα απομίμησης
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Ο οίκος Gucci όπως και πολλοί άλλοι, βλέπουν καθημερινά να φιγουράρουν στα social media χιλιάδες προϊόντα “μαϊμού” και θέλει να δώσει τέλος σε αυτό που συμβαίνει με συγκεκριμένο τρόπο.

Μαζί με την εταιρεία Faceboon ο γνωστός οίκος θα προσπαθήσει μέσω μηνύσεων να σταματήσουν το εμπόριο τέτοιων προϊόντων.

«Αυτή η μήνυση είναι ένα φυσικό επόμενο βήμα στη διαδικασία της συνεργασίας, όπου οι δυο πλευρές επιχειρούν να ενώσουν τις πηγές και την εμπειρία τους για να σταματήσουν όσους καταχρώνται το Facebook και Instagram προωθώντας πλαστά προϊόντα, και να στείλουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι μία τέτοια κατάχρηση δεν θα είναι πλέον ανεκτή, κάνοντας τις πλατφόρμες του Facebook πιο ασφαλείς για τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις ώστε να επικοινωνήσουν, μοιραστούν, αγοράσουν και πωλήσουν online».

Όπως θα δηλώσει στο WWD, η νομικός Licia Garotti,«αυτή η πρωτοβουλία Gucci και Facebook θα πρέπει να ιδωθεί ως ένα δυνατό μήνυμα που δηλώνει ότι έχουν σκοπό να προστατέψουν τα πνευματικά τους δικαιώματα (brands, trademarks και αρχικά σχέδια) από τις αντιγραφές. Αν και το Facebook δεν είναι άμεσα υπεύθυνο για το περιεχόμενο που μοιράζεται στις πλατφόρμες του, θέλει να δείξει ότι αναλαμβάνει δράση, για να δηλώσει ξεκάθαρα ότι είναι μια ασφαλής πλατφόρμα για τα brands».

Στη δήλωση, μάλιστα, αναφέρειι: «Περισσότερα από 1.000.000 κομμάτια περιεχομένου αφαιρέθηκαν από Facebook και Instagram στο πρώτο μισό του 2020, με βάση τις χιλιάδες αναφορές για ψευδές περιεχόμενο από brands όπως η Gucci». Επίσης, αναφέρεται ότι στη διάρκεια του 202ο μόνο, η νομική ομάδα της Gucci ανέλαβε δράση για να αποσυρθούν 4.000.000 “προϊόντα – μαϊμού” και 45.000 websites και social media λογαριασμοί. To 2019 η Gucci είχε μηνύσει χιλιάδες websites που πουλούσαν απομιμήσεις των προϊόντων της, ενώ σύμφωνα με τους υπολογισμούς οι ζημίες από τις παράνομες αυτές πωλήσεις ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια, με το brand να ζητά με τη μήνυσή του αποζημίωση δισεκατομμυρίων.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X