Κοινωνία

Άρχισαν τα όργανα των ιδιωτικοποιήσεων από τις συγκοινωνίες

Άρχισαν τα όργανα των ιδιωτικοποιήσεων από τις συγκοινωνίες
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Στο δρόμο του πατέρα του βαδίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης.Μόλις λίγες ημέρες μετά την εκλογική νίκη της ΝΔ, η κυβέρνηση Μητσοτάκη «πατάει» τέρμα τα γκάζια για τις ιδιωτικοποιήσεις των συγκοινωνιών, παραχωρώντας τα λεωφορεία της Ανατολικής και Δυτικής Αττικής.

Μετά από την παραχώρηση 72 γραμμών της Αθήνας στα ΚΤΕΛ το 2020, με δικαιολογία την πανδημία, τώρα η κυβέρνηση Μητσοτάκη προχωρά σε ανοιχτό διαγωνισμό για παραχώρηση 63 γραμμών στην Ανατολική και Δυτική Αττική για διάστημα από 5 έως 7,5 χρόνια.

Όπως αναφέρει το κείμενο της διακήρυξης, ο ΟΑΣΑ έθεσε σε δημόσια διαβούλευση τον διαγωνισμό για «Παροχή Υπηρεσιών Επιβατικών Μεταφορών με Αστικά Λεωφορεία στην Ανατολική και Δυτική Αττική για εξήντα (60) μήνες με δικαίωμα παράτασης έως τριάντα (30) μήνες» και «εκτιμώμενης αξίας Ευρώ 312.086.730,32 (συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος μονομερούς παράτασης) (πλέον Φ.Π.Α).

Μάλιστα, όπως αναφέρεται, η προβλεπόμενη αμοιβή ανά όχημα το χιλιόμετρο θα είναι 2,13 ευρώ, πολύ ακριβότερη δηλαδή από το 1,41 ευρώ ανά χιλιόμετρο που λάμβαναν τα ΚΤΕΛ.

Η συνολική εκτιμώμενη αξία της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος παράτασης, ανέρχεται στο ποσό των 312 εκ. ευρώ (€312.086.730,32) χωρίς ΦΠΑ. Από αυτά τα 208 εκ. ευρώ αφορούν το βασικό διάστημα των 60 μηνών της παραχώρησης και το υπόλοιπο ποσό τη δυνατότητα παράτασης κατά 30 μήνες.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X