Fragilemag

Μιχάλης Ιατρόπουλος και ΣτράτοςΤζώρτζογλου. Η Φάρμα και οι ντακότες της ελληνικής σόου μπιζ

Μιχάλης Ιατρόπουλος και ΣτράτοςΤζώρτζογλου. Η Φάρμα και οι ντακότες της ελληνικής σόου μπιζ
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο
του Μάρκου Ψυχάρη //

Δεν τρέφουμε καμιά εκτίμηση στη ριάλιτι tv. Γενικά και ιδεολογικά μιλώντας ξεφτίλα είναι. Δεν σεβόμαστε και τους λιγούρηδες της προβολής που πάνε εκεί, γιατί δεν έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν. Η Φάρμα που προβάλλει ο Αντένα τα Παρασκευοσάββατα είναι, περίπου, όπως έχουμε συνηθίσει την τηλεόραση. Ένα μεγάλο παράθυρο ξεκατινιάσματος με πινελιές βουκολικής εσάνς. Και όλα θα πήγαιναν όπως τα είχαμε προβλέψει, όπως τα έχουμε ξαναδεί, αν στο συγκεκριμένο σόου δεν έπαιρναν μέρος δύο ντακότες της βιοτεχνίας που λέμε ελληνική σόου μπιζ. Για το δίδυμο Μιχάλη Ιατρόπουλου και Στράτου Τζώρτζογλου μιλάμε.

Το φαινόμενο Στράτος Τζώρτζογλου
Τις προάλλες ο Στράτος χτύπησε το χέρι του στο τραπέζι. Δήλωσε ευθέως και με δυνατή φωνή πως δεν ανέχεται να τον προσβάλλουν επειδή, λίγα λεπτά πριν, τον είχαν προσβάλει. Και μάλιστα αυτός ήταν ο συνάδελφός του Μιχάλης Ιατρόπουλος. Σε στιλ θεατρικός μονόλογος είπε πως δεν τόλμησαν να τον προσβάλουν ο Κουν, ο Βολανάκης, ο Ντασέν, άρα ο Μιχάλης ο Ιατρόπουλος, μια παρανυχίδα προσφοράς στα γράμματα και τις τέχνες αυτού του τόπου σε σύγκριση με τους παραπάνω που τον είχε μόλις προσβάλει, έπρεπε να εξαφανιστεί από προσώπου καλλιτεχνικής και όποιας άλλης γης. Ο Στράτος που έχει συνεργαστεί και με τον Παντελή Βούλγαρη (εκτός των άλλων θα λέγαμε εμείς) πρέπει να επανακαθοριστεί. Στη Φάρμα είναι, σε ριάλιτι δηλαδή. Ποιος Κουν βρε Στράτο; Ποιος Ντασέν; Πλάκα κάνεις; Η Φάρμα δεν είναι ελιξίριο καριέρας. Ριάλιτι είναι. Σεβάσου τους ανθρώπους που συνεργάστηκες. Άσε που, όσο Κουν και να φωνάξεις στη Φάρμα, συμπαίκτες και τηλεθεατές θα νομίσουν πως μιλάς για μέθοδο αυτοβελτίωσης, μπορεί και για κουζινικό.

Το φαινόμενο Μιχάλης Ιατρόπουλος
Ο Μιχάλης είναι το λαϊκό παιδί της Φάρμας. Ένα νέο ρεμίξ του Ξανθόπουλου. Μιλά λίγο, δουλεύει πολύ. Όταν τον αδικούν σκύβει το κεφάλι. Είναι ταπεινός. Στο παιχνίδι δεν μιλά για καριέρες και άλλα τούμπανα. Δείχνει καλά γειωμένος με την πραγματικότητα. Άφησε την έννοια και τη λέξη “καριέρα” έξω από τη Φάρμα. Δεν θα πει, για παράδειγμα, “Μιλάς σε μένα που συνεργάστηκα με τον Κούνδουρο;”. Γιατί άραγε; Ίσως γνωρίζει πως ο Κούνδουρος στα αυτιά των συμπαιχτών του θ’ ακουστεί ως όνομα παραλίας ή ζαχαροπλαστείου. Ας μη γελιόμαστε, ο Μιχάλης της Φάρμας έχει πάει για τους ίδιους λόγους που πήγαν και όλοι οι άλλοι. Μπας και μετά το παιχνίδι κάνει κάτι στη βιοτεχνία που είπαμε και παραπάνω. Το ότι είναι άσος στο μυστρί, στο πηλοφόρι, στο σφυρί, στις ξύλινες κατασκευές μπορεί βέβαια να του ανοίξει θέση και στην κατασκευή σκηνικών. Ποτέ δεν ξέρεις. Και η σκηνογραφία τέχνη είναι.

διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο: fragilemag.gr

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X