Οικονομία

Egyptair: Ξεκινάμε πτήσεις από Αθήνα προς Κίνα!

Egyptair: Ξεκινάμε πτήσεις από Αθήνα προς Κίνα!
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Στην περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στην Ελλάδα – μιας χώρας με την οποία διατηρεί εδώ και χρόνια ισχυρούς δεσμούς – στοχεύει η EgyptAir. Αυτό, σύμφωνα με τον Περιφερειακό Διευθυντή της σε Ελλάδα και Κύπρο, Σαλάχ Ταουφίκ (Salah Tawfik).

Για το λόγο αυτό, όπως αναφέρει ο κ. Ταουφίκ σε συνέντευξή του στο insider.gr, πέρα από την επαναφορά των πτήσεων προς Λιβύη, Ιράκ και Μόσχα, ο εθνικός αερομεταφορές της Αιγύπτου θα εγκαινιάσει το προσεχές διάστημα δύο νέες πτήσεις από Αθήνα προς Κίνα – συγκεκριμένα Χονγκ- Κονγκ και Σαγκάη – με ενδιάμεσο σταθμό το Κάιρο.

Χαρακτηρίζοντας την Egyptair ως «την εταιρεία που δημιουργεί μια πολιτισμική γέφυρα μεταξύ Ακρόπολης και Πυραμίδων», ο κ. Ταουφίκ που ηγείται της προσπάθειας διευκρινίζει πως το σχέδιο ενίσχυσης της παρουσίας της στη χώρα μας είναι πενταετές και περιλαμβάνει πέρα από το εξωτερικό και προορισμούς της ελληνικής επικράτειας, όπως τα νησιά. Άλλωστε όπως σημειώνει οι μέχρι τώρα αντίστοιχες προσπάθειες, όπως η πτήση για Σαντορίνη που εγκαινιάστηκε την προηγούμενη χρονιά, έχουν στεφθεί με επιτυχία.

Σύμφωνα με τον περιφερειακό διευθυντή της EgyptAir, ο εθνικός αερομεταφορέας της Αιγύπτου κατάφερε να επιστρέψει στην κερδοφορία ανακτώντας πλήρως τα κέρδη των 57 εκατ. ευρώ καθώς και να αυξήσει την επιβατική του κίνηση κατά 13 εκατ. επιβάτες.

Πετρόπουλος για τον ΕΦΚΑ: Δεν είναι στον αέρα, είναι ασφαλής

Στόχος για την τρέχουσα χρονιά είναι η αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 10% και η ταυτόχρονη αύξηση των κερδών στα 90 εκατ. δολάρια τόσο μέσω της μείωσης δαπανών όσο και μέσω της βελτίωσης της αποτελεσματικότητας της εταιρείας.

H EgyptAir και η Ελλάδα

Όσο για την περίπτωση της χώρας μας, ο κ. Ταουφίκ αναφέρει πως την περσινή περίοδο η EgyptAir μετέφερε συνολικά πάνω από 112.000 επιβάτες με δύο πτήσεις ημερησίως από την Αθήνα στο Κάιρο και από την Αθήνα στην Αλεξάνδρεια, και επισημαίνει ότι η εταιρεία από το 2011 κι έπειτα απορροφά τις ζημιές στην αεροπορική σύνδεση Αθήνας – Καΐρου προκειμένου να διατηρήσει τη σταθερά υψηλή ποιότητα υπηρεσιών ενώ εισφέρει περί το 30% των ακαθάριστων εσόδων της στην ελληνική αγορά ενώ δεν έχει προχωρήσει σε καμία μείωση προσωπικού στο ελληνικό γραφείο της.

Τέλος, ο περιφερειακός διευθυντής της εταιρείας αναφέρεται και στα μελλοντικά επενδυτικά σχέδια του αιγυπτιακού αερομεταφορέα σημειώνοντας πως από τα 80 αεροσκάφη που έχει σήμερα η εταιρεία και τα 45 νέα που έχει ήδη  παραγγείλει (24 Bombardier CS300, 6 Boeing 787 Dreamliner και 15 Airbus 320neo) στόχος είναι να φτάσει τα 125 μέχρι το 2025.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X