Παρασκήνιο

Του ρουσφετιού το…κάγκελο στη Ν.Δ.

Του ρουσφετιού το…κάγκελο στη Ν.Δ.
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Τρελά γλέντια γίνονται στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ ,αφού η πλειοψηφία των βουλευτών με τον φόβο των εκλογών και της διαφαινόμενης αποτυχίας της ΝΔ επιδίδονται σε έναν διαρκή αγώνα δρόμου, προκειμένου να μπορέσουν τουλάχιστον να εκλεγούν αυτοί.

Η λογική είναι απλή. Ας κάνουμε όσα ρουσφέτια μπορούμε τώρα, γιατί αλλιώς δεν θα βρούμε ούτε την ψήφο μας. Με δεδομένο μάλιστα ότι το επιτελικό κράτος του Κυριάκου Μητσοτάκη , δηλαδή το Μέγαρο Μαξίμου, διαχειρίζεται όλα τα κονδύλια, οι βουλευτές ξέρουν πολύ καλά ότι δεν έχουν να δώσουν τίποτα στις τοπικές κοινωνίες. Ούτε ένα δρόμο , ούτε μία πλατεία…

Έτσι λοιπόν τα στελέχη της κοινοβουλευτικής ομάδας – ιδιαίτερα αυτά της επαρχίας-  έχουν ξεκινήσει να αναζητούν τρόπους που θα βοηθήσουν τους συμπολίτες τους   σε αυτή την δύσκολη συγκυρία.

Ο βουλευτής Δωδεκανήσιου της ΝΔ  Μάνος Κόνσολας, εμφανίζεται να  αμφισβητεί την  πολιτική της κυβέρνησης  στον ΦΠΑ, ενώ ο  Γιώργος Καρασμάνης από την Πέλλα,  ζητά να διατηρηθούν τα απαγορευμένα τρακτέρ 25ετίας.

Ο πρώτος μάλιστα με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τον υπουργό Οικονομικών ζητά την παράταση ισχύος των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ σε τουρισμό, μεταφορές και εστίαση, μέχρι το τέλος του 2022. Υπενθυμίζεται ότι το Υπουργείο Οικονομικών έχει απορρίψει την μείωση του ΦΠΑ στα τρόφιμα και έχει προαναγγείλει για τον Ιούνιο την επαναφορά του ΦΠΑ στην εστίαση στο υψηλότερο ποσοστό.

Από την πλευρά του ο  Γιώργος Καρασμάνης λένε   οι πληροφορίες  έστειλε  και σχετική επιστολή στο γραφείο του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης Σίμου Κεδίκογλου, ζητώντας να μείνουν σε λειτουργία τα παλαιά τρακτέρ. .

Σύμφωνα με την νομοθεσία που ισχύει  από το 1998 τόσο η  ΕΕ όσο και  η ελληνική κυβέρνηση έχουν απαγορεύσει την κυκλοφορία τρακτέρ χωρίς ειδική μπάρα προστασίας από τις ανατροπές, προκειμένου να μην γίνονται ατυχήματα. Μάλιστα η  ποινή που επιβάλει  η  ΕΕ στους αγρότες που  έχουν  τέτοια τρακτέρ  είναι να παίρνουν κοινοτικές επιδοτήσεις – σχέδια βελτίωσης. Σημειώνεται ότι από το 1998 και μετά όσα τρακτέρ κατασκευάστηκαν και πήραν άδεια κυκλοφορίας φέρουν εργοστασιακά τον ανάλογο εξοπλισμό.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X