Facebook Twitter Viber Messenger WhatsApp E-mail |
Για τα κρίσιμα έργα που ολοκληρώνονται αλλά και για αυτά που προβλέπονται στο Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης από το συνέδριο του Economist για τις υποδομές που πραγματοποιείται στην Αθήνα. Ο ίδιος τόνισε ότι το επενδυτικό ενδιαφέρον για τη χώρα μας αυξάνεται.
«Ο ΒΟΑΚ, τα εμπορευματικά κέντρα της χώρας και η σιδηροδρομική σύνδεση με τις γειτονικές χώρες, είναι επενδυτικές ευκαιρίες», τόνισε ο υπουργός. Και «βλέπουμε ότι αυτό το αναγνωρίζουν ολοένα κα περισσότεροι, με τον αριθμό των σχημάτων που συμμετέχουν σε διαγωνισμούς να αυξάνονται συνεχώς», πρόσθεσε.
Ο Χρήστος Σπίρτζης και οι υποδομές στην χώρα
Όπως τόνισε ο κ. Σπίρτζης «εκτός από τους αυτοκινητοδρόμους έχουμε τους σιδηρόδρομους Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη και μέχρι Ειδομένη και Προμαχώνα. Αυτή ήταν μια αναγκαιότητα για τη χώρα, όπως και τα εμπορευματικά κέντρα.
Ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε, μάλιστα, ότι σήμερα ο ΟΣΕ κοινοποίησε και επίσημα ότι η διπλή σιδηροδρομική γραμμή είναι πλήρως ηλεκτροκινούμενη. Όπως τόνισε, ολοκληρώθηκε το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο, ολοκληρώνεται ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ και προχωράει ο διαγωνισμός για το Εμπορευματικό στη Θεσσαλονίκη.
Ακόμη, προχωρά η συμφωνία με τη Βουλγαρία για την ίδρυση κοινή διακρατικής εταιρείας, με στόχο τον Ιούνιο να επικυρωθεί από τα κοινοβούλια. Επίσης, ο υπουργός σημείωσε ότι θα δημιουργηθεί ακόμα μία εταιρεία που θα γίνει με τη Βόρεια Μακεδονία και τη Σερβία για τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδομένη και θα αναβαθμιστούν τα τμήματα μέχρι τη Σερβία.
«Ολοκληρώσαμε σιδηροδρομικές υποδομές και ειδικά για τη σύνδεση του λιμανιού της Πάτρας και βέβαια έχουμε τους οδικούς άξονες» είπε ο κ. Σπίρτζης, ενώ για την Εγνατία Οδό καυτηρίασε το γεγονός πως έχουν δοθεί 7 δισ. ευρώ αλλά παρόλα αυτά δεν συνδέεται με καμία αστική βιομηχανική και λιμενική περιοχή.
Τα έργα που… έρχονται
Για τα έργα που είναι σε εξέλιξη υπογράμμισε πως είναι ο ΒΟΑΚ, η παράκαμψη Χαλκίδας, το Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη, το Άκτιο-Αμβρακία, η Υποθαλάσσια Σαλαμίνας κ.α. ενώ στάθηκε υπέρ της επέκτασης των 5 συμβάσεων των αυτοκινητόδρομων με ταυτόχρονη μείωση διοδίων αλλά και την εκτέλεση των απαραίτητων περιβαλλοντικών έργων που δεν είχαν μπει στον αρχικό σχεδιασμό.
Για τις μεταφορές είπε πως ολοκληρώνεται ο διαγωνισμός για την πρώτη φάση της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης και της επέκτασης προς Καλαμαριά, ενώ κάλεσε την ΕΤΕπ να υποστηρίξει το έργο για την επόμενη φάση της Γραμμής 4 από το Γουδή μέχρι το Μαρούσι.
Ακόμη, ξεκινά ο διαγωνισμός για την προμήθεια των λεωφορείων με χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ ενώ στοιχείο του διαγωνισμού είναι ότι περιλαμβάνεται η συντήρηση και τα ανταλλακτικά. Για τα ηλεκτρονικά διόδια είπε ότι προχωρά ο διαγωνισμός.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Πήλιο: Ο “Μουτζούρης” σφύριξε και ανηφορίζει ξανά στο βουνό των κενταύρων
Ο Μίλτος Τεντόγλου πήδησε 8,25 μέτρα – Ετοιμος για το Ευρωπαϊκό της Ρώμης
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Σφοδρή επίθεση σε Μητσοτάκη και ΕΡΤ για τη συνέντευξη
Πού μπορείς να κάνεις καταγγελία όταν παραβιάζουν τα δικαιώματά σου στο διαδίκτυο
ZARA: Άνοιξε στον Πειραιά το μεγαλύτερο κατάστημα στην Ελλάδα (Εικόνες & Βίντεο)
Δημογραφικό: Θέσπιση ηλικιακού bonus στην απόκτηση παιδιών και επανακατοίκηση της υπαίθρου
Συνέντευξη Μητσοτάκη για Βόρεια Μακεδονία, ΕΣΥ, γυναικοκτονίες, σχολική βία
Ολες οι Ειδήσεις
- Πήλιο: Ο “Μουτζούρης” σφύριξε και ανηφορίζει ξανά στο βουνό των κενταύρων
- Ο Μίλτος Τεντόγλου πήδησε 8,25 μέτρα – Ετοιμος για το Ευρωπαϊκό της Ρώμης
- ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Σφοδρή επίθεση σε Μητσοτάκη και ΕΡΤ για τη συνέντευξη
- Πού μπορείς να κάνεις καταγγελία όταν παραβιάζουν τα δικαιώματά σου στο διαδίκτυο
- ZARA: Άνοιξε στον Πειραιά το μεγαλύτερο κατάστημα στην Ελλάδα (Εικόνες & Βίντεο)
- Δημογραφικό: Θέσπιση ηλικιακού bonus στην απόκτηση παιδιών και επανακατοίκηση της υπαίθρου
- Συνέντευξη Μητσοτάκη για Βόρεια Μακεδονία, ΕΣΥ, γυναικοκτονίες, σχολική βία
- Λάκης Γαβαλάς: «Με είπαν π…η μέσα στο αεροπλάνο»
- Γυναικοκτονία στο Μενίδι: Αδιανόητος κυνισμός του δράστη – «Να κάνω εγώ δύο δουλειές για να μου τα τρώει;»
- Ακίνητα – Έρευνα: Επιδεινώνεται η στεγαστική κρίση – Πλήγμα στο 95% των ενοικιαστών