Ελλάδα

Σπίρτζης: «Επενδυτικές ευκαιρίες οι υποδομές της Ελλάδας»

Σπίρτζης: «Επενδυτικές ευκαιρίες οι υποδομές της Ελλάδας»
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Για τα κρίσιμα έργα που ολοκληρώνονται αλλά και για αυτά που προβλέπονται στο Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης από το συνέδριο του Economist για τις υποδομές που πραγματοποιείται στην Αθήνα. Ο ίδιος τόνισε ότι το επενδυτικό ενδιαφέρον για τη χώρα μας αυξάνεται.

«Ο ΒΟΑΚ, τα εμπορευματικά κέντρα της χώρας και η σιδηροδρομική σύνδεση με τις γειτονικές χώρες, είναι επενδυτικές ευκαιρίες», τόνισε ο υπουργός. Και «βλέπουμε ότι αυτό το αναγνωρίζουν ολοένα κα περισσότεροι, με τον αριθμό των σχημάτων που συμμετέχουν σε διαγωνισμούς να αυξάνονται συνεχώς», πρόσθεσε.

Ο Χρήστος Σπίρτζης και οι υποδομές στην χώρα

Όπως τόνισε ο κ. Σπίρτζης «εκτός από τους αυτοκινητοδρόμους έχουμε τους σιδηρόδρομους Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη και μέχρι Ειδομένη και Προμαχώνα. Αυτή ήταν μια αναγκαιότητα για τη χώρα, όπως και τα εμπορευματικά κέντρα.

Ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε, μάλιστα, ότι σήμερα ο ΟΣΕ κοινοποίησε και επίσημα ότι η διπλή σιδηροδρομική γραμμή είναι πλήρως ηλεκτροκινούμενη. Όπως τόνισε, ολοκληρώθηκε το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο, ολοκληρώνεται ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ και προχωράει ο διαγωνισμός για το Εμπορευματικό στη Θεσσαλονίκη.

Ακόμη, προχωρά η συμφωνία με τη Βουλγαρία για την ίδρυση κοινή διακρατικής εταιρείας, με στόχο τον Ιούνιο να επικυρωθεί από τα κοινοβούλια. Επίσης, ο υπουργός σημείωσε ότι θα δημιουργηθεί ακόμα μία εταιρεία που θα γίνει με τη Βόρεια Μακεδονία και τη Σερβία για τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδομένη και θα αναβαθμιστούν τα τμήματα μέχρι τη Σερβία.

«Ολοκληρώσαμε σιδηροδρομικές υποδομές και ειδικά για τη σύνδεση του λιμανιού της Πάτρας και βέβαια έχουμε τους οδικούς άξονες» είπε ο κ. Σπίρτζης, ενώ για την Εγνατία Οδό καυτηρίασε το γεγονός πως έχουν δοθεί 7 δισ. ευρώ αλλά παρόλα αυτά δεν συνδέεται με καμία αστική βιομηχανική και λιμενική περιοχή.

Τα έργα που… έρχονται

Για τα έργα που είναι σε εξέλιξη υπογράμμισε πως είναι ο ΒΟΑΚ, η παράκαμψη Χαλκίδας, το Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη, το Άκτιο-Αμβρακία, η Υποθαλάσσια Σαλαμίνας κ.α. ενώ στάθηκε υπέρ της επέκτασης των 5 συμβάσεων των αυτοκινητόδρομων με ταυτόχρονη μείωση διοδίων αλλά και την εκτέλεση των απαραίτητων περιβαλλοντικών έργων που δεν είχαν μπει στον αρχικό σχεδιασμό.

Για τις μεταφορές είπε πως ολοκληρώνεται ο διαγωνισμός για την πρώτη φάση της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης και της επέκτασης προς Καλαμαριά, ενώ κάλεσε την ΕΤΕπ να υποστηρίξει το έργο για την επόμενη φάση της Γραμμής 4 από το Γουδή μέχρι το Μαρούσι.

Ακόμη, ξεκινά ο διαγωνισμός για την προμήθεια των λεωφορείων με χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ ενώ στοιχείο του διαγωνισμού είναι ότι περιλαμβάνεται η συντήρηση και τα ανταλλακτικά. Για τα ηλεκτρονικά διόδια είπε ότι προχωρά ο διαγωνισμός.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X