Media

Mega: «Σφάζονται» στα πόδια του αλλά… το ερώτημα παραμένει

Mega: «Σφάζονται» στα πόδια του αλλά… το ερώτημα παραμένει
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Έντονο ήταν το ενδιαφέρον και συνεπώς η… ζήτηση από την πλευρά των διαφημιστικών εταιρειών για να προβάλλουν έστω και ένα σποτ στην πρεμιέρα του νέου Mega.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το insider, από τη μία το μεγάλο ενδιαφέρον του κόσμου για το πώς θα είναι το νέο “μεγάλο κανάλι” και από την άλλη η ανταγωνιστική πολιτική του καναλιού για την προσέλκυση διαφημίσεων έφεραν την πάρα πολύ μεγάλη ζήτηση.

Μάλιστα, ειδικά σε κάποιες ζώνες με μεγάλο ενδιαφέρον έγινε μέχρι και… κλήρωση για να αποφασιστεί ποιες διαφημίσεις θα παίξουν!

Χαμηλά η μπάλα για το Mega…

Το γεγονός, πάντως, ότι το κανάλι «ξεπούλησε» στην πρεμιέρα του δεν αποτελεί και εγγύηση ότι το κανάλι θα «σαρώσει» διαφημιστικά.

MasterChef: Έφτυσε το φαγητό ο Σωτήρης Κοντιζάς! video

Σύμφωνα με όσα λένε οι γνωρίζοντες, το μερίδιο που θα καταφέρει να εξασφαλίσει θα εξαρτηθεί από τη μακροχρόνια πορεία του, τόσο  στις μετρήσεις όσο και στην αντίληψη της αγοράς.

Έτσι, μια καλή εικόνα θα έχουμε αφού συμπληρώσει τον πρώτο μήνα λειτουργίας του. Και τα πραγματικά νούμερα –αλλά και ο τιμοκατάλογος της διαφήμισης- «καθίσουν» στα πραγματικά τους επίπεδα.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X