Οικονομία

ΑΜΒΥΞ: Η αγορά των αλκοολούχων έχει χάσει το 55% της αξίας της

ΑΜΒΥΞ: Η αγορά των αλκοολούχων έχει χάσει το 55% της αξίας της
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Εκατό χρόνια από την ίδρυσή της συμπληρώνει φέτος η ΑΜΒΥΞ ΑΕ, η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική εταιρεία εισαγωγής και διανομής αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα και τα γιορτάζει με τους καλύτερους οιωνούς.

Η ιστορία της ΑΜΒΥΞ αρχίζει το 1917 όταν ο Αλβέρτος Ρεβάχ, μαζί με δύο άλλους συνεργάτες, ιδρύουν μία μικρή εμπορική / εισαγωγική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη. Σήμερα, η ΑΜΒΥΞ αντιπροσωπεύει 70 και πλέον κορυφαία διεθνή και ελληνικά brands αλκοολούχων ποτών (συμπεριλαμβανομένης της μπίρας, της σαμπάνιας και του κρασιού), μέσα από ένα ανεπτυγμένο δίκτυο 700 χονδρεμπόρων.

Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιάννης Αρτινός, Γενικός Διευθυντής της ΑΜΒΥΞ, από το 2012 έως το 2016, εν μέσω της βαθιάς οικονομικής ύφεσης, η εταιρεία σημείωσε αύξηση 60% στον κύκλο των εργασιών της και διπλασίασε το μερίδιο αγοράς με αποτέλεσμα να αναδειχθεί η Νο1 ελληνική εταιρεία στην κατηγορία των αλκοολούχων ποτών, ενώ συγχρόνως διεύρυνε κατά 15% το ανθρώπινο δυναμικό της. Το 2016 αποτέλεσε μια εξίσου δυναμική χρονιά, καθώς η ΑΜΒΥΞ κατέγραψε ανάπτυξη τζίρου 40%, συμπεριλαμβάνοντας και την προσθήκη των προϊόντων της Bacardi στο χαρτοφυλάκιο της. Επιπλέον, δημιουργήθηκαν νέα τμήματα και δομές, καθώς και νέες θέσεις εργασίας.

Εστιάζοντας στα προβλήματα του κλάδου ο κ. Αρτινός επισημαίνει ότι η αγορά των αλκοολούχων έχει πληγεί σημαντικά, έχοντας χάσει το 55% της αξίας της μέσα τα τελευταία 10 χρόνια. Ένα μέρος αυτού οφείλεται στο συρρικνωμένο διαθέσιμο εισόδημα του Έλληνα καταναλωτή, αλλά κυρίως οφείλεται στην κρατική υπερφορολόγηση και στο λαθρεμπόριο.

 

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X