Auto - Moto

Η Audi, πρώτη premium μάρκα στην ελληνική αγορά το 2017

Η Audi, πρώτη premium μάρκα στην ελληνική αγορά το 2017
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Αύξηση πωλήσεων σημείωσε η Audi την χρονιά που μας πέρασε, καθώς η γερμανική μάρκα βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατηγορίας premium των πωλήσεων λιανικής, με 1.259 ταξινομήσεις. Έτσι, με συνολικό ποσοστό αύξησης πωλήσεων 17,8% την περασμένη χρονιά, ήταν η μάρκα με τη μεγαλύτερη άνοδο ανάμεσα στις πρώτες 25 μάρκες της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.

Το 2017 ήταν όμως εξίσου επιτυχημένο για την Audi και σε γενικότερο επίπεδο πωλήσεων, καθώς οι συνολικά 3.085 ταξινομήσεις χάρισαν στη γερμανική μάρκα μερίδιο αγοράς 3,5%, με το ποσοστό αύξησης σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά να είναι 17,8% και να ξεπερνάει σημαντικά το μέσο όρο ανόδου της αγοράς.

Το 2018 αναμένεται ακόμα πιο συναρπαστικό για την Audi, η οποία βρίσκεται σε συνεχή τροχιά ανάπτυξης. Μέσα στο επόμενο εξάμηνο θα παρουσιαστούν τα ολοκαίνουργια Α6 και Α7, καθώς και το Q8, ίσως το πιο πολυτελές και τεχνολογικά προηγμένο, από κάθε άποψη, SUV που έχει παρουσιάσει ποτέ η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X