Ελλάδα

Καταναλωτές θα έχετε… βοήθεια για τις online αγορές σας!

Καταναλωτές θα έχετε… βοήθεια για τις online αγορές σας!
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου θα χρησιμοποιούν ένα νέο εργαλείο για τον εντοπισμό και την τιμωρία των αγοραστών που είναι «ύποπτοι» για συνεχείς επιστροφές ή μη παραλαβές εμπορευμάτων. Πρόκειται για ένα σύστημα δηλαδή το οποίο θυμίζει εκείνο της Uber αλλά στην περίπτωσή μας θα βαθμολογούνται από τις εταιρείες λιανικής οι καταναλωτές που αγοράζουν διαδικτυακά προϊόντα.

Οι καταναλωτές και οι αγορές

Για τις εταιρείες που πωλούν online, αυτό θα αποτελεί μια ευκαιρία για να βαθμολογούν τους αγοραστές σε κλίμακα από ένα έως πέντε αστέρια βάσει της συμπεριφοράς τους όσον αφορά στις επιστροφές προϊόντων, σύμφωνα με  τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο του project, Julian Kahlon.

Το εργαλείο αξιολόγησης της Verte όπως ονομάζεται η πλατφόρμα θα επιτρέψει επίσης στα εμπορικά σήματα να εμποδίζουν τέτοιους πελάτες από το να προχωρήσουν στην αγορά  ή ακόμα και την περιήγηση, δήλωσε ο Kahlon.

Οι επιχειρήσεις θα μπορούν να βλέπουν τις αξιολογήσεις των πελατών και να αποκλείουν όλους τους αγοραστές των οποίων οι βαθμολογίες πέφτουν κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο. Οι μάρκες που δεν επιθυμούν να αντιμετωπίσουν τυχόν επιστροφές, για παράδειγμα, μπορούν να επιλέξουν να εμποδίσουν όλους τους αγοραστές με βαθμολογίες τεσσάρων αστεριών ή και λιγότερο.

«Ο στόχος μας όταν ιδρύσαμε το Project Verte ήταν να παρέχουμε στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αποκτήσουν τον έλεγχο και ταυτόχρονα να παραμείνουν πιστοί βασικές αξίες», δηλώνει ο Kahlon.

H Amazon, Best Buy, Home Depot και Victoria’s Secret είναι από τους σημαντικότερους λιανοπωλητές που ασχολούνται με την πρακτική αυτή.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X