Facebook Twitter Viber Messenger WhatsApp E-mail |
«Η ανακοίνωση της εταιρείας που έκανε λόγο για καλή κατάσταση του Euroferry Olympia -η οποία επιβεβαιώνεται από τον έλεγχο που υποβλήθηκε το πλοίο στις 16 Φεβρουαρίου στην Ηγουμενίτσα από τις λιμενικές αρχές-, είναι ψευδέστατη.
Η αλήθεια είναι ότι από τον συγκεκριμένο έλεγχο της λιμενικής αρχής προέκυψαν σωρεία προβλημάτων του πλοίου σε θέματα ασφάλειας και πυρόσβεσης», είπε Στο Κόκκινο και στον Νίκο Ξυδάκη, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών, Αντώνης Νταλακογιώργος.
«Το ατύχημα έχει κοινά χαρακτηριστικά με το αντίστοιχο ατύχημα που έγινε προ επταετίας, εκείνο του Norman Atlantic όπου χάθηκαν 35 άνθρωποι. Τα δυο πλοία είναι ίδια κατασκευή και ανήκουν στην ίδια εταιρεία. Ένα τρίτο κοινό στοιχείο των δυο ατυχημάτων, είναι ότι η επάνδρωση των πλοίων είναι κομμένη και ραμμένη στα συμφέροντα των εφοπλιστών κι όχι στις πραγματικές ανάγκες. Όταν η επάνδρωση γίνεται με κριτήριο κυρίως το συμφέρον του εφοπλιστή, είναι αυταπόδεικτο ότι γίνονται σοβαρότατες εκπτώσεις στην ασφάλεια των πλοίων γεγονός που συνιστά θανάσιμο κίνδυνο.
Οι επισημάνσεις του ελέγχου που έγινε στην Ηγουμενίτσα από τις λιμενικές αρχές, απορρίπτουν τη θεωρία της εταιρείας ότι όλα ήταν καλά στο πλοίο. Η εταιρεία προσπαθεί να ενοχοποιήσει τους οδηγούς, και τα συνήθη εξιλαστήρια θύματα όλων των μεγάλων ναυτικών ατυχημάτων, που είναι οι ναυτικοί. Είναι επείγουσα ανάγκη, να δοθεί στη δημοσιότητα το πόρισμα του ελέγχου που έγινε στην Ηγουμενίτσα, έτσι ώστε να δημοσιοποιηθεί η ακαταλληλότητα για ναυσιπλοΐα του πλοίου.
Έπρεπε αμέσως μετά το πέρας αυτής της επιθεώρησης, να απαγορευτεί ο απόπλους, να αποκατασταθούν τα σχετικά προβλήματα και να επιβληθούν οι νόμιμες κυρώσεις για τις παραβάσεις. Αντ’ αυτού το πλοίο συνέχισε κανονικά το ταξίδι του. Όλες αυτές τις μέρες, το υπουργείο Ναυτιλίας δεν έχει αναφέρει τίποτα για την κατάσταση του πλοίου, ενώ είχε γνώση για το πόρισμα. Δεν μπορεί μετά από 5-6 χρόνια που θα καταλήξουν οι δικαστικές αρχές να ενοχοποιηθεί το πλήρωμα. Επιπλέον, σύμφωνα με μαρτυρίες οδηγών, προκύπτει ότι αυτό το πλοίο διαχρονικά παρουσιάζει προβλήματα, που σημαίνει ότι ο έλεγχος και οι επιθεωρήσεις που γίνονται είναι τουλάχιστον ανεπαρκείς.
Οι κανονισμοί ασφάλειας ναυσιπλοοϊας των πλοίων θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα χωρίς να γίνεται καμία έκπτωση, και κυρίως σε ότι αφορά τα σωστικά και πυροσβεστικά μέσα. Η ελληνική κυβέρνηση και οι αρμόδιες λιμενικές αρχές δεν είναι άμοιροι ευθυνών».
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΣΥΡΙΖΑ για συνέντευξη Μητσοτάκη: «Σοκαριστικό πως κατάφερε να πει τόσα ψέματα μαζεμένα»
Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Από τις 13 Μαΐου τίθεται σε ισχύ και στις λαϊκές αγορές
ΔΝΤ: Οι εμπορικές διαμάχες ΗΠΑ – Κίνα τεράστιος κίνδυνος για την παγκόσμια οικονομία
Στέφανος Κασσελάκης – Τάιλερ Μακμπέθ: Το προσκλητήριο του γάμου τους στα Χανιά
Βραζιλία: Στους 100 ανήλθαν οι νεκροί από τις πλημμύρες – 105 άνθρωποι συνεχίζουν να αγνοούνται
Κλιματική αλλαγή: Συνεχίστηκε τον Απρίλιο η υπερθέρμανση του πλανήτη
Καιρός: Τοπικές βροχές, πτώση της θερμοκρασίας και σκόνη την Πέμπτη
Ολες οι Ειδήσεις
- ΣΥΡΙΖΑ για συνέντευξη Μητσοτάκη: «Σοκαριστικό πως κατάφερε να πει τόσα ψέματα μαζεμένα»
- Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Από τις 13 Μαΐου τίθεται σε ισχύ και στις λαϊκές αγορές
- ΔΝΤ: Οι εμπορικές διαμάχες ΗΠΑ – Κίνα τεράστιος κίνδυνος για την παγκόσμια οικονομία
- Στέφανος Κασσελάκης – Τάιλερ Μακμπέθ: Το προσκλητήριο του γάμου τους στα Χανιά
- Βραζιλία: Στους 100 ανήλθαν οι νεκροί από τις πλημμύρες – 105 άνθρωποι συνεχίζουν να αγνοούνται
- Κλιματική αλλαγή: Συνεχίστηκε τον Απρίλιο η υπερθέρμανση του πλανήτη
- Καιρός: Τοπικές βροχές, πτώση της θερμοκρασίας και σκόνη την Πέμπτη
- Η Ελλάδα μετατρέπεται σε χώρα καρπαζοεισπράκτορας
- Αλέξης Τσίπρας: Live η ομιλία του στο ΕuroJam 2024
- ECDC: Κατακόρυφη άνοδος των κρουσμάτων κοκκύτη στην Ευρώπη