Κοινωνία

Ο Προαστιακός πάει στο Λαύριο

Ο Προαστιακός πάει στο Λαύριο
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Ο “κύβος ερρίφθη”  και ο Προαστιακός θα πάει στο Λαύριο. Την αναγγελία της επέκτασης έκανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης. Μάλιστα χαρακτήρισε το έργο ως προτεραιότητα και ανήγγειλε ότι θα υπογραφεί σχετική σύμβαση στις αρχές του 2019 ή στο τέλος του 2018.

Οσον αφορά στους ενδιάμεσους σταθμούς είπε πως θα γίνουν σε Μαρκόπουλο, Καλύβια, Κερατέα, Δασκαλιό και  Θωρικό.

Ο υπουργός υπογράμμισε γενικότερα την ανάγκη να προχωρήσει άμεσα η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση των λιμανιών του Λαυρίου και της Ραφήνας, με το διεθνές αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Τις αναγγελίες έκανε από το βήμα του 12ου Περιφερειακού Συνεδρίου για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση της χώρας, που πραγματοποιείται στο Τεχνολογικό και Πολιτιστικό Κέντρο Λαυρίου.
 Δεν απέκλεισε το γεγονός να υπάρξει ένα κέντρο έναρξης και ολοκλήρωσης της κρουαζιέρας καθώς όπως είπε, υπάρχει σχέδιο για σοβαρή ανάπτυξη τουριστικών υποδομών και πλούσια πολιτιστική ιστορία.
Τόνισε ότι θα πρέπει να σταματήσει αυτό που υπάρχει εδώ και δεκαετίες, να μην μπορεί να μεταφερθεί μέρος της δραστηριότητας του λιμανιού του Πειραιά στο λιμάνι του Λαυρίου ή της Ραφήνας.
 Αναφερόμενος στα έργα της Αττικής οδού δήλωσε ότι προχωράνε οι μελέτες για επέκτασή της προς τα δύο λιμάνια της Ανατολικής Αττικής, σύνδεσή της με την Εθνική οδό μέσω Κύμης, αλλά και σύνδεσής της από την Κατεχάκη με τη Βουλιαγμένη προκειμένου να μπορεί να εξυπηρετείται και το Ελληνικό.

Για το νέο σύστημα αναλογικών ηλεκτρονικών διοδίων που θα είναι με βάση τη διανυόμενη χιλιομετρική απόσταση και θα ισχύσει σε όλους τους αυτοκινητόδρομους, τόνισε ότι ο σχετικός διαγωνισμός ολοκληρώνεται μέχρι τη Μεγάλη Τετάρτη προκειμένου να προχωρήσει η εγκατάστασή του.

Τέλος, αναφερόμενος ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών στις παραχωρήσεις των αυτοκινητοδρόμων είπε ότι πρόσφατα το ευρωπαϊκό ελεγκτικό συνέδριο έδωσε στη δημοσιότητα την έκθεση που αφορούν έργα από το 2010 έως το 2014 που αποκαλύπτει ότι υπήρχαν τεράστιες καθυστερήσεις απαλλοτριώσεων στις αδειοδοτήσεις και στην υλοποίησή τους και αυτά κόστισαν 1,2 δισ. περισσότερο.

Πως ήταν ο Παρθενώνας και άλλα 6 μνημεία στα χρόνια της ακμής

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X