Media

Τηλεθέαση πρωινάδικων: Αν ήταν γλυκό θα ήταν «καζάν ντιπί». Αλλά δεν είναι γλυκό…

Τηλεθέαση πρωινάδικων: Αν ήταν γλυκό θα ήταν «καζάν ντιπί». Αλλά δεν είναι γλυκό…
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Δύο μήνες έπειτα απο την έναρξη της σεζόν τα ιδιωτικά κανάλια είναι ανίκανα να διαχειριστούν την κατάντια των εκπομπών τους στην πρωινή ζώνη που διακρίνεται για αφασία και καμίας επαφής με το κοινό στο οποίο υποτίθεται ότι θέλουν να απευθύνονται. Παρουσιαστές και πανελίστες ζούν και ανασαίνουν σε ένα παράλληλο σύμπαν, κοιτούν στην τηλεοπτική κάμερα και δεν έχουν ιδέα σε ποιούς θέλουν να απευθύνται.

Τη θεματολογία τους θα την έφτυναν έως και οι Καρντάσιανς με τη μαμά τους, το μπαμπά τους και όλο το σόι μαζί. Απόδειξη;

Ο πίνακας τηλεθέασης της Nielsen Audience Measurement με τα καλύτερα των καναλιών έως τις 12.00 στην εβδομάδα 8 εως 14 Νοεμβρίου. Θαυμάστε.

Με άλλα λόγια όλος ο πρωινός συρφετός, δηλαδή Σκορδολιαγκαίοι, Μελέτη, Μπάρκα, Τσιμτσιλή, Καινούργιου, Μαλέσκου, Παπιλοκαρτελιάδες και Μαγγίρα, Κουτσελίνη, Μενεγάκη, Γκουνταροκακκαβάδες, Χρηστίδου και οι συν αυτώ έχουν κάτω του 3% όσων οι εκπομπές είναι έως τις 12.00 και κάτω απο το 2,7% εκείνων που οι εκπομπές μεταδίδονται μετά τις 12.00.

Η μία και μοναδική εκπομπή της Μενεγάκη με μέση τηλεθέαση στο 2,7% επιβεβαιώνει τον κανόνα. Βεβαίως και οι συνηθειες του κόσμου διαφέρουν ανάμεσα σε καθημερινές και Σαββατοκύριακα αλλά αυτό αποτελεί φθηνή δικαιολογία για όποιους από αυτούς τους παρουσιαστές την επικαλούνται ως επιχείρημα.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X