Παρασκήνιο

Τέμπη: Ο Μάκης Βορίδης εκθέτει τον Κώστα Αχ. Καραμανλή για το ρουσφέτι με τη μετάταξη του σταθμάρχη

Τέμπη: Ο Μάκης Βορίδης εκθέτει τον Κώστα Αχ. Καραμανλή για το ρουσφέτι με τη μετάταξη του σταθμάρχη
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Δεν αποτελεί είδηση πλέον η σφαγή και τα υπόγεια μαχαιρώματα στη Νέα Δημοκρατία και προπαντός οι αποστάσεις από γεγονότα όπως το έγκλημα στα Τέμπη. Ετσι και ο Μάκης Βορίδης δίνει χωρίς…αναισθητικό τον Κώστα Καραμανλή ως υπεύθυνο για την μετάταξη του σταθμάρχη Λάρισας που ήταν βάρδια το μοιραία βράδυ που έγινε το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Με απάντηση που έδωσε ο Μάκης Βορίδης στις 20/4 σε Ερώτηση και ΑΚΕ 29 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ -με πρωτοβουλία του Βασίλη Κόκκαλη- αναφορικά με τη μετάταξη του σταθμάρχη που έχει ξεκάθαρες ευθύνες για την τραγωδία στα Τέμπη δείχνει ξεκάθαρα τις ευθύνες του Κώστα Αχ. Καραμανλή.

Συγκεκριμένα, ο πρώην υπουργός Εσωτερικών υποστηρίζει πως το ηλικιακό όριο τοποθέτησης δεν ήταν καν τα 42 έτη, αλλά τα 28, καθώς ήταν εν ισχύ η υπουργική απόφαση του 2006 που περιλάμβανε τη σχετική πρόβλεψη.

«Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι ο επανακαθορισμός του ανώτατου ορίου ηλικίας διορισμού για τους προαναφερόμενους κλάδους του προσωπικού του ΟΣΕ, μεταξύ των οποίων και για τον κλάδο ΔΕ Σταθμαρχών, από το 28ο έτος στο 42ο, πραγματοποιήθηκε μετά την ολοκλήρωση της μεταφοράς του εν λόγω υπαλλήλου και σε κάθε περίπτωση το 48ο έτος ηλικίας ως ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού δεν προέκυπτε από τις κείμενες διατάξεις», σημειώνεται χαρακτηριστικά στην απάντηση του Μ. Βορίδη, ο οποίος επιθυμεί να πετάξει την καυτή πατάτα από τα χέρια του, παραπέμποντας για περαιτέρω απαντήσεις στο υπουργείο Μεταφορών.

Υπενθυμίζεται πως και στο πόρισμα της τριμελούς Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων που είδε το φως της δημοσιότητας προ ολίγων ημερών, αποδείχτηκε πως όντως ο σταθμάρχης ήταν “καραμπινάτο” κυβερνητικό ρουσφέτι.

Το παραπάνω επιβεβαιώνεται με βάση το πόρισμα, το οποίο με κατηγορηματικό τρόπο αναφέρει πως «το τριμελές όργανο αξιολόγησης της αίτησης μετάταξης του σταθμάρχη όφειλε να την απορρίψει λόγω έλλειψης του πρόσθετου απαιτούμενου προσόντος, δηλαδή της μη υπέρβασης του 48ου έτους ηλικίας, και να μην παράσχει τη σύμφωνη γνώμη του».

Ο πρώην υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, είχε καταλυτικό ρόλο σε αυτό, αφού ο ίδιος (μετά την αίτηση του 58χρονου σταθμάρχη τον Απρίλιο του περασμένου έτους) με την υπ’ αριθμόν 157192/20-05-2022 απόφασή του (και ειδικότερα με το άρθρο 33 αυτής) προέβλεψε ότι ο υπό μετάταξη υπάλληλος πρέπει να κατέχει τα απαιτούμενα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα για τη θέση στην οποία μετατάσσεται, εκτός της ηλικίας.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X