Επιλογές

Οι αστικές συγκοινωνίες αλλάζουν! Νέα εποχή σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Οι αστικές συγκοινωνίες αλλάζουν! Νέα εποχή σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Τον χάρτη για τις αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σχεδιάζει εκ νέου το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Κι αυτό, δεδομένου ότι τα επόμενα χρόνια ολοκληρώνονται μια σειρά από έργα στις αστικές συγκοινωνίες τόσο στην Αττική (επέκταση Μετρό και Τραμ προς τον Πειραιά), όσο και στην Θεσσαλονίκη (Μετρό).

Αυτά αλλάζουν στις αστικές συγκοινωνίες

Σύμφωνα με πληροφορίες στόχος είναι να επεκταθεί παντού η τηλεματική, το ηλεκτρονικό εισιτήριο με τελικό σταθμό να εφαρμοστεί το αναλογικό κόμιστρο, όπου ο καθένας θα πληρώνει ανάλογα με την διαδρομή που θα κάνει.

Με αυτό το σκεπτικό η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών υπεραμύνεται των διατάξεων που πέρασε στο πρόσφατο νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια, που επιτρέπει στους οργανισμούς αστικών συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) και ΟΑΣΕΘ (υπό σύσταση στη Θεσσαλονίκη) να υπογράφουν συμβάσεις με τις εταιρείες ΚΤΕΛ.

Όπως επισημαίνουν υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου, το ίδιο νομοσχέδιο υποχρεώνει τα ΚΤΕΛ Αθήνας και Θεσσαλονίκης να εγκαταστήσουν συστήματα τηλεματικής αλλά και συστήματα ηλεκτρονικού εισιτηρίου συμβατά με τα αντίστοιχα συστήματα του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ. «Έτσι τα ΚΤΕΛ θα μπορούν να ενταχθούν μέσα στο σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και να αξιοποιηθούν στο να εξυπηρετούν συγκεκριμένες περιοχές που βρίσκονται εντός των δρομολογίων που έχουν», σημειώνει στο insider.gr ανώτερη πηγή του υπουργείου προσθέτοντας ότι αυτό θα μειώσει και την επιβάρυνση των επιβατών.

«Παγωμάρα»! Εκτιμήσεις για 1,14 ευρώ το λίτρο στο πετρέλαιο θέρμανσης

Όπως εξάλλου, έχει δηλώσει ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης στόχος είναι να δημιουργηθούν και να αλλάξουν γραμμές βάσει των νέων δεδομένων που δημιουργεί το Μετρό και τα υπόλοιπα μέσα σταθερής τροχιάς. Αυτό αφορά τα ΚΤΕΛ Αττικής τα όποια σχεδιάζεται να μεταφερθούν από το κέντρο της Αθήνας που βρίσκονται σήμερα και να ξεκινάνε από σημεία με μετρό. Αφορά όμως και τα λεωφορεία, καθώς όπως έχει δηλώσει ο κ. Σπίρτζης «δεν γίνεται να έχουμε γραμμές λεωφορείων που πάνε μια μία δέκα στάσεις του μετρό».

Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι  συνοικίες και από τους οικισμούς της Αττικής και στη συνέχεια της Θεσσαλονίκης οι επιβάτες να μεταφέρονται με τα λεωφορεία μέχρι τους σταθμούς των Μέσων Σταθερής Τροχιάς, είτε του Μετρό είτε του Προαστιακού είτε του Τραμ, τα οποία θα έχουν αυξημένα δρομολόγια.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X