Οικονομία

Έρχονται 2 νέα ρωσικά σούπερ μάρκετ MERE: Στοχεύει σε όσους κυνηγούν τιμές και προσφορές

Έρχονται 2 νέα ρωσικά σούπερ μάρκετ MERE: Στοχεύει σε όσους κυνηγούν τιμές και προσφορές
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Δύο νέα σουπερμάρκετ ετοιμάζει η ρωσική αλυσίδα MERE, η οποία είναι έτοιμη να εγκαινιάσει το πρώτο της κατάστημα στην ελληνική αγορά. Ήδη τα MERE έχουν εξαγγείλει το άνοιγμα σε Λάρισα, Τρίπολη και Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, ενώ τα νέα καταστήματα θα ανοίξουν σε Αγρίνιο και Κόρινθο.

Τα σούπερ μάρκετ Mere της ρωσικής αλυσίδας έχουν ένα σπαρτιάτικο ντεκόρ και στοιχεύουν στους κυνηγούς προσφορών Αλυσίδα SVETOFOR: 1.800 καταστήματα στη Ρωσία

Η αλυσίδα SVETOFOR, είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα discount στην Ρωσία, με 1.800 καταστήματα σε όλη την χώρα. Σήμερα ήδη λειτουργεί πολύ πέρα από τα σύνορά της, στην Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Λετονία, Λιθουανία, Εσθονία, Κίνα και άλλες χώρες.

Η SVETOFOR επεκτείνεται σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία, ΗΠΑ , Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες χώρες. Στην ΕΕ είναι γνωστή ως MERE.Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της ρωσικής αλυσίδας είναι πως υπόσχεται φθηνές τιμές στα προϊόντα μέχρι από 20% μέχρι 40% κάτω από τον ανταγωνισμό της. Αυτό θα το επιτύχει χρεώνοντας 17% επί της τιμής που θα αγοράζει από τους προμηθευτές, ενώ όπως αναφέρει το λιανεμπορικό δίκτυο Svetofor, στην ιδιοκτησία του οποίου είναι το εμπορικό σήμα MERE, εξοικονόμηση μπορεί να επιτευχθεί και από τη συσκευασία.

«Δεν χρειαζόμαστε φωτεινά και πιασάρικα περιτυλίγματα», επισημαίνει στους όρους συνεργασίας. Επιπλέον, προκειμένου οι τιμές να κρατηθούν χαμηλά στους προμηθευτές, δεν επιβάλλονται κόστη εισόδου, εκπτώσεις εκ των υστέρων, κόστη προβολής ή πιστωτικές υποχρεώσεις.

Σε ό,τι αφορά τις πληρωμές, οι προμηθευτές πληρώνονται κάθε εβδομάδα για ό,τι έχει πωληθεί κατά τη διάρκειά της, ενώ η ελάχιστη ποσότητα αγοράς που παίρνει από κάθε προμηθευτή η MERE ανέρχεται σε μία παλέτα. Οι παλέτες που χρησιμοποιούνται κατά τις παραδόσεις των προϊόντων δεν επιστρέφονται.

Από την άλλη ωστόσο, εάν τα προϊόντα δεν πουληθούν, η αλυσίδα τα επιστρέφει στον προμηθευτή, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεται και με τα έξοδα μεταφοράς. Να σημειωθεί ότι η αλυσίδα, τα καταστήματα της οποίας θα είναι μεταξύ 650 και 1.100 τ.μ., σε πρώτη φάση δεν θα πουλά φρέσκα οπωροκηπευτικά ή νωπά κρέατα και ψάρια.

Αλυσίδα SVETOFOR

Το λιανεμπορικό δίκτυο Svetofor (σημαίνει «φωτεινός σηματοδότης» στα ρωσικά) είναι ο μεγαλύτερος hard discounter στη Ρωσία, με εκατοντάδες καταστήματα σε όλη τη χώρα, ενώ παρουσία διαθέτει και σε αγορές όπως η Γερμανία, η Πολωνία, η Ρουμανία, η Λετονία, η Λιθουανία, η Εσθονία, το Καζακστάν, η Κίνα κ.ά.

Τα περασμένα Χριστούγεννα εγκαινίασε το πρώτο κατάστημά της στη Σερβία, ενώ επόμενοι στόχοι επέκτασης, όπως σημειώνει το site της εταιρείας, είναι οι εξής χώρες: Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία, ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο. Να σημειωθεί ότι «MERE» είναι το σήμα της ρωσικής αλυσίδας Svetofor για τις αγορές εκτός Ρωσίας. Ιδιοκτήτης της εκπτωτικής αλυσίδας MERE είναι ο όμιλος Torgservis, που εδρεύει στην πόλη Krasnoyarsk της Σιβηρίας.

Εκτός από την αλυσίδα Svetofor, ο όμιλος Torgservis αναπτύσσει στη ρωσική αγορά και την αλυσίδα Mayak («φάρος» στα ρωσικά). Οι ιδιοκτήτες του ομίλου είναι η οικογένεια Schneider (92,5%), ο Valery Yakovlev (4,5%) και ο Andrey Veikulainen (3%).

Σε ποιους απευθύνεται η MERE

Η ρωσική αλυσίδα, όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της, απευθύνεται στους καταναλωτές που θέλουν να ψωνίζουν σε ανταγωνιστικές τιμές χωρίς να πληρώνουν υπερβολικά για μάρκετινγκ, όμορφα σχεδιασμένα και διακοσμημένα ράφια και περιοχές πωλήσεων. Επίσης, απευθύνεται στους «κυνηγούς τιμών» που ψάχνουν για αγαθά σε τιμές ευκαιρίας και εξαιρετικές προσφορές, αλλά και σε επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων καταστημάτων λιανικής, ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφέ.

Ξέφυγαν οι Τούρκοι: Ζητάνε αποζημιώσεις από την Ελλάδα

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X