Παρασκήνιο

Καμπάνια ΕΟΤ: Τριάντα δύο εκατομμύρια ευρώ για ένα πλάνο τριάντα δευτερολέπτων

Καμπάνια ΕΟΤ: Τριάντα δύο εκατομμύρια ευρώ για ένα πλάνο τριάντα δευτερολέπτων
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Εκτός αυτού το « βίντεο»- το οποίο θα εκφράσει το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας- ουσιαστικά στέλνει και λάθος μήνυμα ότι… και άλλες χώρες έχουν ήλιο και θάλασσα, αλλά και ότι κάποιος μπορεί να βρεθεί στην χώρα μας ακόμη και… διανοητικά.

Όπως είναι γνωστό αυτή την φορά το βίντεο της καμπάνιας δεν το ανέλαβε ο ΕΟΤ ο οποίος «βράζει», μετά την απόφαση του Μεγάρου Μαξίμου και της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού.

Από την εκδήλωση που έγινε πάντως στην Αίγλη και – που οι πληροφορίες λένε ότι ήταν ότι ήταν απόλυτα πρόχειρη με αποτέλεσμα να δυσαρεστηθούν οι εκπρόσωποι του τουρισμού που βρέθηκαν εκεί – απουσίαζε η επικεφαλής του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου προφανώς γα να δείξει την δυσαρέσκεια της γι ολα αυτά που συμβαίνουν στον τουρισμό.

Παράλληλα πάντως αίσθηση έχει προκαλέσει το γεγονός ότι η εταιρεία του Βασίλη Φεύγα που ήταν υποψήφιος με τη ΝΔ στην Αιτωλοακαρνανία, ενώ έχει αναλάβει και καθήκοντα Γραμματέα Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας της ΝΔ ανέλαβε με απευθείας ανάθεση έναντι 19,840 ευρώ την «παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας για την διαχείριση κρίσεων »στον τουρισμό.

Η απόφαση -η οποία δημοσιοποιήθηκε- είναι του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη, και αφορά την «Ε. ΜΥΡΟΘΕΟΥ – Β. ΦΕΥΓΑΣ ΟΕ με διακριτικό τίτλο The West Wing Campaigns».

Τέτοια ανοχή στα σκάνδαλα είναι πραγματικά πρωτόγνωρη!!!!

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X