Παρασκήνιο

Η αδιάκριτη φωτό και το Rebranding του Αλέξη Τσίπρα

Η αδιάκριτη φωτό και το Rebranding του Αλέξη Τσίπρα
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Την «επόμενη μέρα» σχεδιάζει εδώ και καιρό ο Αλέξης Τσίπρας και σίγουρα αυτή δεν αποτελείται αποκλειστικά από την εκλογή του στη θέση του προέδρου του Συμβουλίου της Ευρώπης για τα Δυτικά Βαλκάνια.

Ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έχει ήδη ξεκινήσει τις διεργασίες για την ίδρυση ενός think tank της προοδευτικής σκέψης, ενός Ινστιτούτου δηλαδή με αντικείμενο τη μελέτη και την επεξεργασία θέσεων για τη γεωπολιτική, τη συγκυρία στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, τις εξελίξεις στα εθνικά θέματα και τη ΝΑ Μεσόγειο, το κοινωνικό κράτος και τις κοινωνικές ανισότητες.

Όπως φαίνεται λοιπόν ο Αλέξης Τσίπρας δεν έπαψε να τραβάει τα βλέμματα όσων βρίσκονται δίπλα του, καθώς μια φωτογραφία ήταν αρκετή για να ξεκινήσουν τα σενάρια σχετικά με την μελλοντική του πορεία.

Τις τελευταίες ώρες κυκλοφορεί μια φωτογραφία που τραβήχτηκε από αδιάκριτο επιβάτη, σε πτήση της aegean από Παρίσι – Αθήνα.

Στην ίδια πτήση ήταν και ο Αλέξης Τσίπρας ο οποίος «έπεσε θύμα» του αδιάκριτου επιβάτη, την ώρα που διάβαζε ένα memo της Publicis Communications, μιας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, με έδρα το Παρίσι.

Το memo των Γάλλων έχει ως τίτλο «Rebranding – Alexis Tsipras». Από κάτω γράφει «Mars 2024».

Προ ημερών η Καθημερινή είχε γράψει ότι ο Αλέξης Τσίπρας λέει σε συνομιλητές του ότι «είναι προφανές ότι χρειάζεται ένα rebranding», κάτι που όπως φαίνεται από τα χαρτιά που έχει στα χέρια του, το έχει ήδη ξεκινήσει.

Υπενθυμίζεται πως ο Αλέξης Τσίπρας πήγε χθες Πέμπτη στο Παρίσι προκειμένου να συμμετάσχει στην συζήτηση και ψήφιση της έκθεσης της Ντόρας Μπακογιάννη για την ένταξη του Κοσόβου στο Συμβούλιο της Ευρώπης, που διεξάγεται στην Επιτροπή Πολιτικών Υποθέσεων της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του οργανισμού.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X