Οικονομία

Εγνατία Οδός: Ήγγικεν η ώρα! Οι “σίγουροι”, η φημολογία, οι προσφορές!

Εγνατία Οδός: Ήγγικεν η ώρα! Οι “σίγουροι”, η φημολογία, οι προσφορές!
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Σήμερα, Παρασκευή 16/02/2018, ανοίγει η αυλαία της διαδικασίας για να παραχωρηθεί η Εγνατία Οδός. Μέχρι τις 17:00 το απόγευμα, οι εκπρόσωποι των υποψήφιων επενδυτικών σχημάτων θα πρέπει να προχωρήσουν σε εκδήλωση ενδιαφέροντος.

ΔΕΠΑ: Έτσι μπαίνει στη λιανική της ενέργειας!

Στην υφιστάμενη ονοματολογία υποψηφίων προστίθεται η εταιρεία Intertoll Europe, η οποία, με έδρα τη Βουδαπέστη, δραστηριοποιείται στη διαχείριση και συντήρηση σταθμών διοδίων σε αυτοκινητοδρόμους εκτός και εντός Ευρώπης. Στην Ελλάδα, η Intertoll Europe έχει λειτουργήσει ως σύμβουλος της κοινοπραξίας Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Μαλιακός-Κλειδί).

Σύμφωνα με πληροφορίες, από πολύ νωρίς, η “ανεξάρτητη εταιρεία ανάπτυξης και διαχείρισης υποδομών οδικών αξόνων και σταθμών διοδίων”, δεν έχει κρύψει το ενδιαφέρον της για τη διεκδίκηση της παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου που συνδέει την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους του Έβρου.

Μεγάλη προσοχή! Πώς θα παίρνουν ασφαλιστική ενημερότητα όσοι χρωστούν

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η Intertoll ενδέχεται να εκδηλώσει ενδιαφέρον από κοινού με τον όμιλο J&P Άβαξ.  Παραμένει όμως, ως ένα βαθμό, αβέβαιο εάν, τελικά, η Intertoll εκδηλώσει ενδιαφέρον, ενώ δεν αποκλείεται να συμμετάσχει μόνο στο στάδιο των δεσμευτικών προσφορών.

Την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού παρακολουθεί και το fund Meridiam που επενδύει, μεταξύ άλλων, σε υποδομές  μεταφορών ανά τον κόσμο.

Εγνατία Οδός: Αυτοί είναι οι “βέβαιοι” μνηστήρες

Πάντως, μέχρι στιγμής, τα περισσότερα από τα σχήματα των υποψηφίων έχουν οριστικοποιηθεί, καθώς θεωρείται βέβαιο ότι ενδιαφέρον θα εκδηλώσουν:

– Η Άκτωρ κοινοπρακτικά με την Roadis που ελέγχει εννέα οδικές παραχωρήσεις (1.644 χλμ) σε Βραζιλία, Ινδία, Μεξικό, Ισπανία και Ηνωμένες Πολιτείες. Την εταιρεία ελέγχει σε ποσοστό 100% το καναδικό fund PSP Investments που συμμετέχει με ποσοστό 40% στο μετοχικό κεφάλαιο του  Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

– Η ΤΕΡΝΑ κοινοπρακτικά με την γαλλική Egis που ελέγχει το 0,042% της Αττικής Οδού. Ο μητρικός γαλλικός πολυεθνικός όμιλος Egis διαθέτει διαφοροποιημένη δραστηριότητα στη διαχείριση οδικών αξόνων και στους τομείς της ενέργειας, του περιβάλλοντος, της βιομηχανίας και του σιδηρόδρομου.

Forthnet: Η επόμενη μέρα στην Superleague μετά το… μπλακ άουτ!

– Η ΜΕΤΚΑ με τη γαλλική Vinci, η οποία δραστηριοποιείται, επί μακρόν, στην ελληνική αγορά. Η θυγατρική Vinci Concessions ελέγχει το 57,45% της Γέφυρας Ρίο-Αντίρριο, ενώ ο γαλλικός όμιλος είχε ενδιαφερθεί, αρχικά, για την κατασκευή του αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου Κρήτης.

Ερώτημα αποτελεί εάν το “παρών” στη φάση της εκδήλωσης μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος θα δώσει η Intrakat.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X