Ελλάδα

Καύσιμα: Ο κλάδος «ελίσσεται» με νέα προγράμματα πιστότητας

Καύσιμα: Ο κλάδος «ελίσσεται» με νέα προγράμματα πιστότητας
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Τα καύσιμα μπορεί μαστίζονται από την πτώση της ζήτησης, η οποία οφείλεται πρωτίστως όπως μαρτυρά η αγορά σ την υψηλή φορολογία, ωστόσο οι επιχειρήσεις «δεν το βάζουν κάτω».

Τα καύσιμα και η… μάχη

Προγράμματα επιβράβευσης, προγράμματα πιστότητας, συνέργειες μεταξύ εμπόρων/πρατηρίων και επιχειρήσεων από άλλους κλάδους όπως είναι ο τραπεζικός (εξαργύρωση πόντων κλπ) ή ο τουριστικός (ταξίδια ως δώρα κλπ) κρατούν ζεστούς τους καταναλωτές και ακόμη πιο «ζεστές» τις μηχανές των αυτοκινήτων.

Ενδεικτικό παράδειγμα επιχείρησης η οποία ανανεώνει τα προγράμματά της και τα προσαρμόζει στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών αποτελεί η ΕΛΙΝΟΙΛ. Η επιχείρηση διαθέτει ήδη ένα πρόγραμμα πιστότητας, το «ελίν Up Επιβράβευση», το οποίο αφορά στην καινοτόμο εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα, RoadCube, με την οποία οι καταναλωτές πλέον μπορούν να αγοράσουν καύσιμα και υπηρεσίες από τα πρατήρια ελίν, μέσω του κινητού τους.

Με κάθε συναλλαγή που θα πραγματοποιούν σε επιλεγμένα πρατήρια ελίν, οι χρήστες της εφαρμογής συλλέγουν πόντους, τους οποίους εξαργυρώνουν με όποιο δώρο ή υπηρεσία του καταλόγου της ελίν επιθυμούν.  Όμως το ελληνικό καταναλωτικό κοινό έχει μια ιδιαιτερότητα καθώς δεν είναι συνηθισμένες όλες οι ηλικιακές ομάδες στη χρήση αμιγώς ψηφιακών μέσων για την αγορά καυσίμων και συναφών προϊόντων.

Οι προσφορές

Η ελίν λανσάρει και τη φυσική κάρτα (σαν τις κάρτες στις οποίες περνούν οι καταναλωτές πόντους στα σούπερ μάρκετ κλπ), η οποία λειτουργεί ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούν οι loyalty cards. Ο πελάτης μπορεί να αγοράσει καύσιμα ή άλλα είδη από το μίνι μάρκετ ή την καφετέρια του πρατηρίου και να πληρώσει με μετρητά ή κάρτα στο ταμείο του πρατηρίου (δηλαδή με τον συμβατικό, παραδοσιακό τρόπο) και να μαζεύει πόντους τους οποίους θα εξαργυρώνει για να λάβει δώρα, εκπτώσεις κλπ.

Φυσικά, η εταιρεία αποτελεί ένα ενδεικτικό παράδειγμα για το πώς κινείται ο κλάδος. Οι περισσότερες επιχειρήσεις εξαντλούν πλέον – λόγω των δυσμενών συνθηκών- το ταλέντο τους στο marketing (και καλά κάνουν) προκειμένου να προσεγγίσουν τους πελάτες και να αυξήσουν το μερίδιο της αγοράς τους. Η διαφορά σε σχέση με παλαιότερα είναι ότι λόγω του ανοίγματος της αγοράς οι επιχειρήσεις κάνουν άνοιγμα σε νέους κλάδους. Η βενζίνη στο φυσικό αέριο και το ρεύμα, το φυσικό αέριο στο ρεύμα κ.λπ.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X