Οικονομία

Επένδυση “μαμούθ” του “κολοσσού” Thomas Cook στην Ελλάδα! “Απογειώνεται” ο τουρισμός

Επένδυση “μαμούθ” του “κολοσσού” Thomas Cook στην Ελλάδα! “Απογειώνεται” ο τουρισμός
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Ψήφο εμπιστοσύνης στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας δίνει η Thomas Cook. Ένας από τους μεγαλύτερους τουριστικούς ομίλους παγκοσμίως, επενδύοντας περί τα 150 εκατ. ευρώ στη χώρα και μεταφέροντας μόνο για φέτος περί τα τρία εκατομμύρια τουρίστες σε δημοφιλείς προορισμούς και νησιά.

Στόχος της για το μέλλον είναι να αυξήσει το ξενοδοχειακό δυναμικό της εντός ελληνικών συνόρων μέσω στρατηγικών επενδύσεων και συνεργασιών με υπάρχουσες μονάδες αλλά και να προωθήσει σταδιακά την διεύρυνση της τουριστικής σεζόν.

Την εμπιστοσύνη της στην ελληνική τουριστική αγορά άλλωστε, επισφραγίζει και το άνοιγμα του πρώτου ξενοδοχείου της επωνυμίας Cook’s Cub, η οποία αποτελεί ένα εντελώς καινούργιο concept σύμφωνα με τα στελέχη της, αλλά και η επέκτασή της σε τέσσερις νέους προορισμούς της χώρας με παράλληλη αύξηση των δρομολογίων της κατά 34 νέα μέσα στα τελευταία δύο χρόνια.

Κατέχοντας πλέον την πρώτη θέση ως οργανισμός διακοπών στην χώρα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Πήτερ Φρανκχάουσερ, σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε χθες στην Κρήτη με αφορμή τα εγκαίνια της νέας, καινοτόμου αλυσίδας ξενοδοχείων της εταιρείας, με την επωνυμία Cook’s Club, απηύθυνε μάλιστα ανοικτή πρόσκληση σε Έλληνες ξενοδόχους, επενδυτές αλλά και τράπεζες να συνεργαστούν με τον όμιλο για νέες επενδύσεις στη χώρα μας.

«Με την πληθώρα παλιών ξενοδοχείων που υπάρχει σε δημοφιλείς προορισμούς σε όλη τη χώρα που χρήζουν ανανέωσης και ανακαίνισης, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να απευθύνουμε ανοικτή πρόσκληση στους Έλληνες ξενοδόχους για να συνεπενδύσουμε ή να αναπτύξουμε  νέα concepts» ανέφερε χαρακτηριστικά».

Για το λόγο αυτό μάλιστα όπως υπενθύμισαν τα στελέχη της Thomas Cook πέρα από τα 150 εκατ. ευρώ που θα επενδύσει στην Ελλάδα το 2018 (σε ξενοδοχεία, προκαταβολές, δαπάνες προσωπικού κ.α.), έχει προχωρήσει εδώ και τρεις μήνες περίπου στη δημιουργία ενός fund με αρχικό κεφάλαιο 150 εκατ. στερλίνες  για επενδύσεις κυρίως στη Μεσόγειο έχοντας ήδη τοποθετηθεί σε τρία ξενοδοχεία στην Ισπανία και δύο ακόμη στην Ελλάδα.

Να υπενθυμίσουμε ότι το νέο fund αποτελεί την στρατηγική συνεργασία (50%- 50%) με την εταιρεία ανάπτυξης LMEY Investments, με έδρα την Ελβετία. Η Thomas Cook έχει μεταφέρει δύο από τα ιδιόκτητα brands της στο fund, το οικογενειακό resort Sunwing Kallithea στη Ρόδο και το Sunwing Makrigialos στην Κρήτη, ενώ η LMEY Investments μεταφέρει αντίστοιχα από την πλευρά της τρεις μονάδες στην Ισπανία.

Επιπλέον, ο κ. Φρανκχάσουερ χαρακτήρισε το ελληνικό τουριστικό προϊόν ανταγωνιστικό παρά την υψηλή φορολογία και ένα από τα κορυφαία της μεσογείου τονίζοντας ότι η χώρα μας έχει καταφέρει να αναπτυχθεί γρήγορα στη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών και αποτελεί πλέον τον δεύτερο ισχυρότερο προορισμό για την Thomas Cook.

«Από το 2016, έχουμε διευρύνει τις επιλογές των προορισμών και των περιοχών που προσφέρουμε στους πελάτες μας, συμπεριλαμβανομένης της Βόρειας Ελλάδας, έχουμε προσθέσει πτήσεις σε νέους προορισμούς συνολικά στην ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και σε πολλά νησιά της χώρας, ενώ έχουμε φέρει καινοτόμες ιδέες και υπηρεσίες, εγκαινιάζοντας δύο νέες αλυσίδες ξενοδοχείων υπό την επωνυμία μας, τα Casa Cook και Cook’s Club. Μόνο τη φετινή χρονιά καταγράφουν αύξηση των αφίξεων κατά 12% πρόσθετη στο 30% που πέτυχαν πέρυσι».

Ποια είναι η Thomas Cook

Να υπενθυμίσουμε ότι η Thomas Cook που μετρά ήδη 175 χρόνια ζωής καταφέρνει να διατηρεί την αξιόπιστη πρωτοπορία της ως ταξιδιωτικός οργανισμός του Ηνωμένου Βασιλείου και να προσφέρει υπηρεσίες διακοπών παγκοσμίως ανοίγοντας ένα νέο παράθυρο στον κόσμο μέσω των ταξιδιών για όλους.  Πλέον η Thomas Cook Group δραστηριοποιείται σε 17 βασικές αγορές, απασχολεί 22.000 άτομα προσωπικό (1050 εργαζόμενους την περίπτωση της Ελλάδας) και έχει καταγράψει συνολικά πωλήσεις 9 δισ. λιρών, για το οικονομικό έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2017. Η εταιρεία διαθέτει περίπου 190 ξενοδοχειακές μονάδες και θέρετρα υπό την εμπορική της επωνυμία, στο πλαίσιο των επτά brand του ομίλου – SENTIDO, Sunprime, Sunwing, SunConnect,Smartline, Casa Cook και Cook’s Club.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X