Fragilemag

Τα 8 δεδομένα της συναυλιακής σεζόν

Τα 8 δεδομένα της συναυλιακής σεζόν
ViberViber MessengerMessenger WhatsAppWhatsApp
Ακούστε το άρθρο

Γιάννης Παναγόπουλος

Η συναυλιακή σεζόν δεν έφτασε ακόμα στο πικ της αλλά τα δείγματα έχουν δοθεί. Στοιχειοθετούν χάρτη συμπεριφορών και συμπερασμάτων. Από τον Θανάση στο ζεϊμπέκικο του Βασίλη και από εκεί στους Madrugada και τις μπάντες που παίζουν χωρίς κοινό. Αυτά είναι τα 8 δεδομένα που έχουμε εμπεδώσει κάθε καλοκαίρι όταν πάμε σε συναυλίες ανεξαρτήτως μεγέθους.

1.Το φαινόμενο Θανάσης

Δεν είναι πως ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου το έχει ζητήσει από το κοινό του. Είναι πως το κοινό του, για έναν λόγο που το ίδιο γνωρίζει, όταν τραγουδά στανταράκια Πεχλιβάνης, Ανδρομέδα, Σιμούν, σου θυμίζει τη Θύρα 4 μόλις ο ΠΑΟΚ έχει σκοράρει γκολ στον Γαύρο. Γενικά, το Φαινόμενο του Θανάση είναι μια αυτοτελής ιστορία εφηβικής θεμελιωμένης τσογλανιάς, ανεξήγητη για κάποιους, απόλυτα κατανοητή για κάποιους άλλους.

2. Το φαινόμενο Μητσοτάκη Γαμ…..

Οι εξηγητές της κοινωνίας απορούσαν πώς είναι δυνατόν με τα τόσα Μητσοτάκη Γαμ…που ακούγονται στις συναυλίες και στα γήπεδα, ο Κυριακός Μητσοτάκης να πήρε λαρτζ ποσοστά στις εκλογές ως αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας. Λάθος τοποθεσίες για κοινωνική ανάγνωση κάνατε αγαπητοί σύντροφοι. Να φέρουμε ένα αντιπαράδειγμα; Εντός ή εκτός συναυλίας όταν κάποιος λέει “και γαμώ τα τραγούδια” δεν σημαίνει πως σκέφτεται στ’ αλήθεια να γαμήσει ένα τραγούδι.

3. Το φαινόμενο του Ηρωδείου

Αυτό είναι ίσως το καλύτερο φαινόμενο όλων και αυτό γιατί το Ηρώδειο έχει το δικό του κοινό. Το Ηρώδειο, που λες, είναι η Μέκκα της θερινής κοσμικής Αθήνας. Το ευγενές παρελθόν, οι εμφανίσεις του πολιτικού προσωπικού, η ατίθαση κοσμική περιέργεια των θεατών. Όταν τα σώματα των γυναικών ανεμίζουν ως σημαίες σε μπουρίνι πάνω σε τακούνια που ακουμπούν την άγια πέτρα του θεάτρου, νιώθεις πως το παρόν και το μέλλον της αισθητικής μας είναι αποτεφρωμένο χωρίς ελπίδα αναδάσωσής του.

4.Το φαινόμενο Βασίλης (Μπισμπίκης)

Το σημείο κορεσμού του ηθοποιού, που όποτε ακούει διπλοπενιά μπουκάρει στη σκηνή να τη χορέψει, κρατά από τον περασμένο χειμώνα, απλώνεται ως τις μέρες μας. Η πιο πρόσφατη γυροβολιά του – Θέατρο Πέτρας στη συναυλία της σειράς «Αυτή η νύχτα μένει» – έγινε πηχυαίος τίτλος στα κουτσομπολοσάιτ και μαζί με τον Βασίλη αποθεώθηκε ένας είδος άνδρα παλιάς κοπής, που ταυτόχρονα αναζητά τη φλωριά της κοσμικής λάμψης. Η σχέση του πρώην αντεργκράουντ καλλιτέχνη με την πασίγνωστη λαϊκή τραγουδίστρια μοιάζει με βγαλμένη από τα σπλάχνα του ελληνικού κινηματογράφου της δεκαετίας του 1960.

διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο: fragilemag.gr

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories
X